همایش بزرگ زودکس در یازده اسفند ۴۰۳ در تالار فرهنگ و هنر کرمان و با حضور مدیران ارشد آواپرداز، زودکس، نمایندگان فروش، مسئولین دولتی شهر کرمان و اصحاب رسانه و راهبری آرش سروری برگزار شد.
در این همایش بابک هوشمندی، همبنیانگذار و مدیرعامل زودکس به تاریخچه و چالشهای این برند را از یک سفارش ساده غذا تا تبدیل شدن به یک سوپراپلیکشن برای حضار تشریح کردند. زودکس تقریبا شش سال پیش شروع به فعالیت کرد و در ابتدا کسی باور نداشت که بتوانیم در این بازار تاثیرگذار باشیم. در این سالها اتفاقات گوناگونی از جمله گران شدن بنزین تا کرونا که دنیارو تحت تاثیر قرار داد، البته کرونا برای ما و برای همه پلتفرمهای آنلاین سکوی پرتاب بود از هر مرحله که رد شدیم یک سری چالش را رد کردیم از جمله چالش فنی، چالش رقبا قوی و ….

هوشمندی در ادامه گفت: دومین سکوی پرتاپ زودکس را میتوان اعتماد گروه فناوری آواپرداز که جز صندوقهای سرمایهگذاری خطرپذیر میباشند، دانست. هماکنون زودکس در شش زمینه مختلف فعالیت دارد که دو فعالیت آن به نامهای “زودکس واک” و “zedai” در این همایش رونمایی میشود.
وی ادامه داد: زودکس به جز فعالیتهای B2C فعالیتهای B2B نیز دارد که شامل همکاری با بیزینسهای مختلف در شهرهای مختلف میباشد. زودکس باکس تقریبا دوساله از فعالیت آن میگذرد ولی در سال آینده میخواهیم سرویس ارسال بسته شهر به شهر را نیز به فعالیت آن اضافه کنیم.

در آیندهای نزدیک رونمایی از سرویسهای سرمایهگذاری طلا
بابک هوشمندی در بخش پرسش و پاسخ در خصوص راهاندازی سرویسهای سرمایهگذاری برای کاربران از جمله طلا گفت: در سال آینده به این مدل نیازهای کاربران نیز توجه خواهیم کرد و در دستور کار سال آینده خواهد بود و طبیعی است، اگر بخواهیم به یک سوپراپلیکیشن تبدیل شویم باید بتوانیم نیازهای کاربران خود را برطرف کنیم.
و در آخر سخن خود گفت: با وجود تمام چالشها و انحصارطلبی رقبا توانستهایم رشد خوبی در شهرهای مختلف داشته باشیم و به مسیر رشد خود ادامه خواهیم داد.

استفاده از AI در پلتفرمهای زودکس
علی جوانمردی همبنیانگذار و مدیر فنی زودکس: حتما برای شما پیش امده است هنگامی که با دوستان جایی میخواهید قرار بزارید ذهنیتی برای انتخاب کافه یا رستوران نداشته باشید. برای انتخاب باید یه یک فضای مجازی مراجعه کنید تا بتوانید جایی را انتخاب کنید و این فرآیند طولانی میباشد. زودکس واک با استفاده از هوشمصنوعی و لایفاستایل زندگی شما مکانهای را به شما معرفی میکند، در این پلتفرم شما فیلترهای حق انتخاب زیادی را دارید از جمله داشتن تخفیف، مدل سنتی و مدرن، نوع غذاها و …
جوانمردی: مسئله بعدی در پلتفرمها “مولتی ورس” بودن است یعنی از هر نفر چندین نسخه در دنیا وجود دارد، این قابلیت در سه بخش دانشجویی، ماجراجویی و لاکچری بنا به رفتار کاربران پیشنهادات خود را ارائه میدهد قابلیت “مولتی ورس” ارزشافزوده پلتفرم زودکس میباشد.
همچنین پلتفرم، «zedai»که در حال توسعه نهایی است و تا سه ماه آینده بهصورت رسمی عرضه خواهد شد، یک چتبات هوشمند برای جستوجوی سریع و دریافت پیشنهادهای شخصیسازیشده است. این سرویس به کاربران امکان میدهد تا به جای جستوجوی دستی، از طریق مکالمه با هوش مصنوعی، اطلاعاتی درباره تخفیفها، کیفیت خدمات و بهترین گزینههای خرید دریافت کنند.

پرورش کارآفرین، ارزشافزوده سرمایهگذاران
محمدامین ادهمی بنیانگذار گروه فناوری آواپرداز آخرین سخنران همایش تاریخچه تاسیس آواپرداز که از یک فروشگاه موبایل فروشی فعالیت خود را آغاز کرده است و در ادامه فعالیت خود برای بزرگ شدن بیزینس دائم در حال سرمایهگذاری خرد در تشکیل شرکتهای کوچیک بوده که با این کار توانسته حدودا بر روی ۲۰ کارآفرین سرمایهگذاری کند.

پنل گفتگو با موضوع صندوق سرمایهگذاری خطرپذیر
پنل گفتگو آخرین بخش همایش بزرگ زودکس که با حضور آرش سروری راهبر پنل و آقایان، بابک هوشمندی، علی جوانمردی، محمدامین ادهمی، کاوه پادرامپور (مدیر سرمایهگذاری دیجینکس) و آقای حمزه قطبینژاد (مدیرعامل سرمایهگذاری بهمن) برگزار شد.
آقای قطبینژاد پیشنهاد صندوق سرمایهگذاری خطرپذیر با حضور سازمانها و شرکتهای مختلف را به آواپرداز پیشنهاد دادند و از طرف صندوق سرمایهگذاری بهمن نیز قول همکاری دادند.
آقای پادرامپور که به عنوان مشاور در کنار آقای ادهمی حضور دارند نیز آینده روشنی را برای این بیزینس میبینند.
لینک کوتاه: