همایشی برای بررسی دیجیتال مارکتینگ با رویکرد داده محور

بهینه سازی کمپین های تبلیغاتی جهت کاهش هزینه ها و افزایش نرخ تبدیل از دغدغه های اصلی کسب و کارهای آنلاین می باشد؛ این موضوع از انتخاب مخاطب هدف دقیق شروع میشود که در هزینه تمام شده جذب کاربر تاثیر داشته و تا هزینه تمام شده تبدیل نهایی به مشتری ادامه دارد؛ در این پنل ضمن تشریح مفاهیم مربوط به بهینه سازی کمپین ها به بررسی چالش های مربوطه و همچنین به ارائه راهکارهای عملیاتی توسط متخصصین با تجربه خواهیم پرداخت.

به این منظور پلتفرم بلیط مستر با همکاری افراد متخصص اکوسیستم، همایش‌های آموزشی از ایده تا فروش با بازاریابی داده محور را شروع به برگزاری کرده است.

در دوره اول این برنامه با موضوع بهینه سازی عملکرد بازاریابی که در تاریخ ۲۶ بهمن در مرکز همایش‎‌های بین‌المللی قلب تهران برگزار می‌شود.

این همایش با حضور افراد فعال و متخصص در حوزه بازاریابی داده محور و همچنین علاقه‌مندان و کارشناسان این حوزه و با رویکرد آموزشی، به روز رسانی روش‌های داده محور در حوزه بازاریابی دیجیتال برای بهره‌مندی مشاغل کوچک و متوسط آنلاین اجرا میشود تا چالش‌های بازاریابی دیجیتال به صورت تخصصی بررسی و نسبت به بهینه کردن کمپین‌ها اقدام شود.

ریتارگتینگ و ریمارکتینگ

استراتژی های ریتنشن در برگزاری کمپین های تبلیغاتی با دو رویکرد ریتارگتینگ و ریمارکتینگ در دستور کار کسب و کارهای آنلاین قرار دارد؛ این در حالی است که پیاده سازی کمپین های موصوف با چالش های متعددی مواجه است؛ در این پنل ضمن تشریح رویکردهای موصوف به بررسی مشکلات مربوطه و ارائه راهکارهای موثر توسط متخصصین در پنل خواهیم پرداخت.

سخنرانان بخش بازاریابی بهینه شده با هدف گذاری بهینه شده

سخنرانان بخش اول همایش که با موضوع Remarketing vs Retargeting برگزار می‌شود به شرح ذیل می‌باشد:

آقای امیر جباری، آقای سپهر حسینی، آقای مهیار محمدی، آقای دانیال نقیان

سخنرانان بخش بهینه سازی عملکرد بازاریابی

سخنرانان بخش دوم همایش که با موضوع Optimize ROL Paid Ads می باشد، آقایان، سینا پورمحمدی، امیرحسین صالح، حسام صلبوخی و نادر حیدری به موضوع می‌پردازند

هدف همایش

همایش روز دیتا محور در کنار شما و متخصصین تلاش دارد تا با به کارگیری دانش روز نسبت به بررسی چالش های حوزه بازاریابی دیجیتال اقدام و نسبت به پایش راهکارهای موثر و عملیاتی جهت بهینه سازی فرآیندهای دیجیتال مارکتینگ اقدام کند

برای شرکت در این همایش شما میتوانید از لینک ذیل و با کد تخفیف ZIMANES ثبت نام کنید.

لینک ثبت نام

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا