چهارمین سمینار ملی بانک خون برگزار می‌شود

نشست خبری با حضور مدیران ارشد سازمان انتقال خون و اصحاب رسانه در روز شنبه، ۲۰ آبان در سازمان انتقال خون با موضوع چهارمین سمنیار ملی بانک خون بیمارستان‌های کشور برگزار شد.

به گزارش زیمانیوز، سخنگوی سازمان انتقال خونه ایران، چهارمین سمینار ملی بانک‌های خون بیمارستان‌های سراسر کشور از تاریخ ۲۲ الی ۲۴ آبان ماه با حضور نمایندگان بیمارستان‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان در این اکوسیستم برگزار میگردد.

بشیرحاجی بیگی در خصوص این همایش اظهار کرد: این همایش با هدف آموزش و ارتقاع سطح علمی مسئولان و کارشناسان بانک‌های خون سراسر بیمارستان‌های ایران و آماده کردن فضای تعامل و شبکه‌سازی در بین اکوسیستم علمی و بیمارستانی کشور می‌باشد.

این همایش با همکاری سازمان انتقال خون، موسسه عالی آموزش و پژوهشی طب انتقال خون و بانک خون بیمانرستان‌ها به مدت سه روز در سالن همایش پژوهشگاه نیرو برگزار می‌شود.

سازمان انتقال خون، موسسه عالی آموزشی و پژوهشی طب انتقال خون و بانک خون بیمارستانها به مدت سه روز در سالن همایش‌های پژوهشگاه نیرو برگزار می‌شود. 

همچنین در این سمینار، ۱۰ جلسه علمی که شامل:

ـ معرفی ذخیره، حمل و نقل فرآورده‌های سلولی و پلاسمایی

ـ سیستم گروه‌های خونی

ـ آزمایش‌های سازگاری قبل از تزریق خون و …..

شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌های که در خصوص تولید محصولات خونی و یا تحقیق و توسعه در این زمینه فعالیت داشته اند می‌توانند در این همایش شرکت و محصولات و خدمات خود را معرفی کرده تا بتوانند به وسیله شرکت‌های شتابدهی سازمان انتقال خون قرارداد همکاری امضا کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا