کارشناسان بیمه ایران، ۲۴ ساعته پاسخگوی خسارات گوشی های تلفن همراه

کارشناسان بیمه ایران به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی خسارات گوشی های تلفن همراه در خدمات دیجی سرویس هستند.

معاون مسئولیت بیمه های شرکت سهامی بیمه ایران در گفتگو با زیمانیوز با اشاره به افتتاح اولین پیشخوان حضوری ۱۴۲۴ در مرکز خرید چارسو گفت: شرکت سهامی بیمه ایران افتخار دارد با ۲۸۰ شعبه در سراسر کشور ، ۳۰ شعبه در استان تهران و ۱۴ هزار نمایندگی شبکه فروش در سراسر کشور در خدمت هموطنان عزیز است.

بزرگی افزود: بیمه ایران در راستای خدمات رسانی بهتر به مشتریان، حدود ۳ سال گذشته تعاملاتی با شرکت دیجی سرویس برقرار کرد و با همکاری و انعقاد قرارداد با موضوع بیمه محصولات تجهیزات الکترونیکی به ویژه تلفن همراه، در راستای خدمت رسانی به مردم در این حوزه اقدام کرد.

وی به موضوع بیمه تجهیزات الکترونیکی پرداخت و آن را شامل: خسارت فیزیکی تجهیزات به خصوص تلفن همراه از جمله آتش سوزی، سرقت، زلزله، نفوذ مایعات، شکستگی و…عنوان کرد.

به گفته بزرگی، قرارداد منعقد شده یکی از بهترین قراردادهای بیمه ایران بوده و تا کنون طی ۴ سال گذشته هیچ شکایتی ثبت نشده؛ به عبارتی دیگر رضایت کامل نزد مشتریان استفاده کننده بیمه مربوط از شرکت بیمه ایران و دی جی سرویس وجود داشته است.

معاون مسئولیت بیمه های شرکت سهامی بیمه ایران در ادامه بیان کرد: به جهت تسریع در روند رسیدگی به پرداخت خسارت برای اولین بار در شرکت سهامی بیمه ایران موفق شدیم با شرکت دیجی سرویس مدل قراردادی را منعقد کنیم تا هموطنان عزیز و مشتریان ما در صورت بروز حادثه به شعب بیمه ایران مراجعه نکنند؛ بدین صورت که کارشناسان خود را در شرکت دیجی سرویس به صورت ۲۴ ساعته مستقر کرده تا در صورت بروز اتفاق، مردم بتوانند گوشی موبایل خود را به شرکت خدمات پس از فروش دیجی سرویس ارسال کنند و کارشناسان ما به بررسی مشکل پرداخته و در صورت اینکه خسارت مشمول بیمه باشد در اولین فرصت بیمه آن پرداخت شود.

بزرگی با بیان اینکه بیمه تجهیزات الکترونیکی و تلفن همراه در کشور توسط بیمه ایران اولین بار طراحی شده و بعدها شرکتهای دیگر هم گسترش دادند افزود: خوشبختانه با این مدل و روندی که تا کنون داشته ایم همواره بهترین سرویس را به هموطنان ارائه کرده ایم.

وی در خصوص کیفیت پوشش بیمه بیان کرد: خدمات دهی ما نسبت به کشورهای دیگر کیفیت مطلوبی داشته و مشابه و همگام هستیم اما یک گام تا تحت پوشش قراردادن گوشی های دست دوم هنوز فاصله داریم.

به گفته بزرگی قرار است به زودی گوشی های دست دوم که در فروشگاهها فروخته می شود و گوشی هایی که در دسترس مردم است نیز مشمول بیمه شوند تا مردم بدون مراجعه به شرکت دیجی سرویس و نمایندگی های سراسر کشور بتوانند از طریق یک اپلیکیشن از این پوشش بیمه ای برخوردار شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا