بازی Days Gone

سازنده‌ی بازی Days Gone روی یک پروژه‌ی AAA جدید کار می‌کند

سازنده‌ی بازی Days Gone یعنی استودیوی سونی بِند در حال حاضر مشغول توسعه‌ی یک عنوان AAA است که هنوز از آن رونمایی نشده است.

آگهی استخدام جدیدی که استودیوی سونی بند برای جذب هنرمند فنی ارشد به انتشار رسانده، حکایت از توسعه‌ی یک پروژه‌ی جدید AAA دارد و از نکات جالبی در زمینه‌ی انیمیشن‌ها نیز برخوردار است.

به نظر می‌رسد که سازنده‌ی بازی Days Gone به دنبال انیمیشن‌های بسیار بهتر از گذشته است از آنجا که در آگهی استخدام خود ذکر کرده است که هدف از رسیدن به «تجهیزات شخصیت باکیفیت با طراحی چهره‌ی با کیفیت سینمایی» دارد. همچنین گفته است که می‌خواهد حرکات شخصیت‌ها به «واقع‌گرایانه‌ترین شکل ممکن» باشد و همچنین «تغییر شکل واقع‌گرایانه‌ی برای صورت، بدن و لباس» را ارائه دهد.

جای تعجبی ندارد که استودیوی بند در حال ساخت یک عنوان جدید باشد خصوصاً از آنجا که تا چند ماه دیگر پلی‌استیشن ۵ نیز به عرضه خواهد رسید. در واقع وجود این عنوان مدتی است که تایید شده و پیش‌تر مشخص شده بود که در مرحله‌ی پیش‌تولید قرار دارد. در حال حاضر معلوم نیست که این پروژه‌ی جدید دقیقاً چه خواهد بود ولی با توجه به موفقیت بازی Days Gone هم از لحاظ تجاری و هم از لحاظ بازخوردهای بازیکنان و منتقدان، می‌توان احتمال داد که دنباله‌ی آن در دست توسعه است.

همچنین سال گذشته سازندگان بازی Days Gone از علاقه‌ی خود به تبدیل آن به یک فرانچایز با نسخه‌های مختلف و امتحان راه‌های مختلف گفته بودند. با این حال، همچنان باید منتظر ماند و دید که سونی چه زمانی جزئیات بیشتری را به‌طور رسمی از این پروژه‌ی جدید به اشتراک خواهد گذاشت.

پلی‌استیشن ۵ اگر پاندمی کرونا اختلالی در عرضه‌ی آن ایجاد نکند، در تعطیلات ۲۰۲۰ روانه‌ی بازار خواهد شد و ممکن است که طی چند ماه آینده پیش از عرضه‌ی این کنسول، اخبار جدیدی را از پروژه‌ی تازه‌ی سازنده‌ی Days Gone شاهد باشیم که عده‌ی زیادی مشتاقانه منتظر آن هستند.

نظر شما راجع به عنوان بعدی سازنده‌ی بازی Days Gone چیست؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا