ابردراک با صدور بیانیهای از طرف مدیران این شرکت اعلام کرد: “ابردراک ظرف ۱۰ روز آینده تمام سرویسهای خود را قطع خواهد کرد و متعهد میشود در کمترین زمان دادههای کاربران را به صورت ایمن و کامل بازگرداند.”
به گزارش زیمانیوز، سینا سلطانی مدیرعامل ابردراک دلیل این تصمیم را اختلاف نظر سهامداران این شرکت عنوان کرد.
به گزارش پیوست، سینا سلطانی مدیرعامل ابردراک در این بیانیه دلیل این تصمیم را اختلاف نظرهای بنیادین با سهامداران این شرکت عنوان کرد. طبق آنچه در این بیانیه آمده است: «در ماههای اخیر با توجه به مشکلات و اختلاف نظرهای بنیادین بین سهامداران شرکت، توافقی برای حل چالشهای مالی شرکت صورت نپذیرفت و با توجه به عدم توانایی در ادامه سرویسدهی در سطح کیفی مطلوب همیشگی، تصمیم به توقف سرویس دهی گرفته شد که از این بابت متاسفم و مسئولیت آن را بر عهده میگیرم.»
متن کامل بیانیه
با نهایت تاسف به اطلاع کاربران ابر دراک میرسانم که ناچار به توقف سرویس های ابر دراک از تاریخ ۳۰ بهمن هستیم. این تصمیم با وجود تمام تلاشها برای یافتن راهحلهای جایگزین جهت جلوگیری از قطع سرویسها، به دلیل مشکلات و محدودیتهای مالی گرفته شده است.
در ماه های اخیر با توجه به مشکلات و اختلاف نظر های بنیادین ببین سهامداران شرکت، توافقی برای حل چالشهای مالی شرکت صورت نپذیرفت و با توجه به عدم توانایی در ادامه سرویسدهی در سطح کیفی مطلوب همیشگی، تصمیم به توقف سرویس دهی گرفته شد که از این بابت بسیار متاسفم و مسئولیت آن را بر عهده میگیرم.
در راستای این تصمیم کلیه سرویس های ابر دراک ظرف ۱۰ روز آینده قطع خواهد شد و شرکت متعهد میشود در کوتاهترین زمان ممکن دادههای کاربران را به صورت ایمن و کامل بازگرداند.
به خوبی آگاهم که این تصمیم تاثیر مستقیمی بر کسب و کار مشتریان و کارکنان ابر دراک خواهد گذاشت و از این بابت صمیمانه عذرخواهی میکنم. امیدوارم با ترکیب جدید سهامداری، مشکلات به زودی مرتفع شده و امکان از سرگیری سرویسدهی فراهم شود. از تمامی اعضای تیم، مشتریان و تمامی تامین کنندگان که در ۵ سال سرویس دهی ابر دراک و به ویژه در ماههای اخیر با وجود چالشهای متعدد در کنار ما بودند، صمیمانه سپاسگذارم و قدردان اعتماد و همراهی شما هستم. جهت هرگونه سوال، پیشنهاد و پیگیری مشکلات پیش آمده در پی این تصمیم شخصا پاسخگوی پیام های شما از طریق ایمیل sina@derak.cloud هستم.
لینک کوتاه: