بازی Devil May Cry 3

نسخه‌ی نینتندو سوئیچ بازی Devil May Cry 3 شامل محتویات اضافی خواهد شد

کپ‌کام به تازگی اعلام کرده است که برنامه‌های ویژه‌ و جذابی را برای نسخه‌ی نینتندو سوئیچ بازی Devil May Cry 3 تدارک دیده است.

نسخه‌ی نینتندو سوئیچ بازی Devil May Cry 3 اگرچه جزو عناوین بزرگ اوایل ۲۰۲۰ به حساب نمی‌آید، قرار است در ماه آینده به انتشار برسد. درحالی که این عنوان شاید مانند یک پورت ساده برای سوئیچ به نظر برسد، کپ‌کام اعلام کرده است که برنامه‌هایی اضافی هم برای این نسخه دارد.

تهیه‌کننده‌ی کپ‌کام «مت واکر» (Matt Walker) در حساب رسمی توئیتر Devil May Cry اخبار جدیدی را از نسخه‌ی نینتندو سوئیچ Devil May Cry 3 به اشتراک گذاشته است. واکر اظهار داشته که با توجه به علاقه‌ی شدید طرفداران به این نسخه از سری، تیم سازنده تصمیم گرفته است که «چیزهایی اضافی» را به آن اضافه کند تا نسخه‌ای ویژه‌تر را ارائه دهد. وی جزئیات بیشتری را در این باره به اشتراک نگذاشته ولی گفته است که تیم سازنده برای انجام این کار «باانگیزه» بود. اگر نمی‌دانید باید گفت که «باانگیزه» یا همان Motivated کلمه‌ای است که شخصیت ویرجیل در این نسخه بارها از آن استفاده می‌کند و شاید این محتویات اضافی ارتباطی با او داشته باشند.

علاوه بر این‌ها، واکر سه روز را مشخص کرده است که کپ‌کام در آن‌ها بیشتر از نسخه‌ی نینتندو سوئیچ Devil May Cry 3 سخن خواهد گفت. ۱۶ و ۳۰ ژانویه (۲۶ دی و ۱۰ بهمن) و ۱۳ فوریه‌ (۲۴ بهمن) روزهایی هستند که طرفداران باید چشم به انتظارشان باشند.

این روزها زمانی اهمیت بیشتری پیدا می‌کنند که می‌بینیم اخیراً زمزمه‌هایی از برگزاری یک استریم Nintendo Direct جدید به گوش می‌رسد. احتمالاً در یکی از این روزها شاهد برگزاری نینتندو دایرکت نیز خواهیم بود. باید منتظر ماند و دید که به چه اطلاعاتی دست پیدا خواهیم کرد.

بازی Devil May Cry 3 در ۲۰ فوریه (۱ اسفند) راهی نینتندو سوئیچ خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا