رویداد E3 2020

رسمی: رویداد E3 2020 به‌صورت آنلاین برگزار نخواهد شد

رویداد E3 2020 که متاسفانه به‌خاطر تهدیدات شیوع جهانی ویروس کرونا لغو شد، حتی قرار نیست که در قالب آنلاین بازگردد و باید برای سال آینده منتظر آن باشیم.

پس از گزارشاتی مبنی بر ناتوانی ESA در برگزاری رویداد E3 2020 به‌صورت آنلاین، حال سخن‌گوی این سازمان رسماً این موضوع را اعلام کرده است. این سخن­‌گو در گفت‌وگو با PC Gamer «اختلال» ایجاد شده توسط پاندمی کرونا را علت مهیا نشدن این فرصت بر شمرده است اگرچه برنامه‌هایی وجود دارد برای اینکه بازی‌های شرکت‌های مختلف به‌طور مجزا تبلیغ شوند.

با توجه به اختلال ایجاد شده توسط پاندمی کووید-۱۹، ما رویداد آنلاینی را برای E3 2020 در ماه ژوئن برگزار نخواهیم کرد. در عوض با شرکت‌های شرکت‌کننده در این رویداد کار می‌کنیم تا اخبار و رونمایی‌های مجزا را طی ماه‌های ارائه دهیم و تبلیغ کنیم، مثلا بر روی www.E3expo.com. بسیار مشتاق گرد هم آوردن اعضای صنعت گیمینگ و جامعه‌ی بازیکنان در سال ۲۰۲۱ هستیم تا یک E3 نوسازی شده را ارائه کنیم که چیزهای جدیدی را به ارمغان می‌آورد و مخاطبانمان را هیجان‌زده می‌کند.

اگرچه رویداد E3 2020 به‌طور آنلاین هم برگزار نخواهد شد، این بدین معنی نیست که شاهد اخبار و نمایش‌های جدید از سوی شرکت‌های بزرگ نخواهیم بود. مایکروسافت تایید کرده است که رویدادی دیجیتالی را برای ایکس‌باکس تدارک می‌بیند و همچنین اعلام کرده است که تمامی رویدادهای داخلی و خارجی‌اش تا ژوئیه‌ی ۲۰۲۱ در وهله‌ی اول به‌صورت دیجیتالی خواهند بود. یوبی‌سافت همچنین در حال تدارکات برای نوعی رویداد دیجیتال است.

با این حال، شرکت‌هایی نظیر بتسدا نیز اظهار داشته‌اند که نمایش دیجیتال در ماه ژوئن نخواهند داشت اما چیزهای هیجان‌انگیز فراوانی را برای نمایش طی ماه‌های آتی دارند. نینتندو احتمالاً نمایش Nintendo Direct را برگزار می‌کند درحالی که سونی که از همان ابتدا هم قرار نبود در رویداد E3 2020 حضور پیدا کند، ممکن است State of Play را در ماه‌های آینده داشته باشد. ضمن تمامی این‌ها، IGN از برگزاری رویداد دیجیتال مخصوص خود تحت عنوان «تابستان گیمینگ» خبر داده که برای برگزاری آن با شرکت‌های بزرگ مختلفی همکاری کرده است که از جمله آن‌ها می‌توان به ۲K Games، اسکوئر اینکس، سگا، بندای نامکو، آمازون، گوگل استادیا، توئیتر، «دیوالور دیجیتال» (Devolver Digital) و THQ Nordic اشاره کرد.

در نهایت لازم به ذکر است که طبق اعلام رسمی ESA، رویداد E3 2021 از ۱۵ تا ۱۷ ژوئن ۲۰۲۱ (۲۶ تا ۲۸ خرداد ۱۳۹۹) برگزار خواهد شد.

نظر شما درمورد لغو رویداد E3 2020 و پیامدهای آن چیست؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا