دوستی صنعت بیمه با فناوری در الکامپ ۲۷

رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور از دوستی بیمه با حوزه فناوری ابراز رضایت و خرسندی کرد.

علی حکیم جوادی در گفتگو با زیمانیوز با بیان مطلب فوق گفت: امروزه بخش عمده ای از صنعت بیمه در زمینه فناوری است، بنابراین الکامپ امسال با استقبال بسیار خوب صنعت همراه شد که این اتفاق برای من بسیار خشنودکننده است.

وی افزود: در الکامپ ۲۷ به طور جداگانه الکامپ اینشورنس را با همکاری بیمه مرکزی برپا کردیم و این اتفاق بزرگی است.

معاون وزیر ارتباطات در ادامه بیان کرد: با این اتفاق پیش بینی من این است که برای سال آینده در بخش سلامت دیجیتال غرفه خواهیم داشت ،همچنین برای حضور بخش صنعت نیز در الکامپ باید برنامه ریزی کنیم.

حکیم جوادی گفت: امروز ما در صنعت مالی در نمایشگاه الکامپ، بانک ها را جدی و فعال دیدیم ،در بخش اپراتورهای موبایل نیز شرکت ها فعال هستند و امیدواریم بخش های عمومی و رفاهی بیشتری در سنوات آینده الکامپ داشته باشیم.


وی یادآور شد: یکی از سیاست های این دوره الکامپ این بود که توجه بیشتر به محتوا داشته باشیم.


حکیم جوادی گفت: امسال بحث غرفه سازی خیلی کامل تر از دوره های قبل دیده شده،نشست ها و تالکزها بیشتر از دوره های قبل بوده است، امروز ما در الکامپ ۲۷ شاهد توسعه محتوایی نمایشگاه تا غرفه داری هستیم.

وی افزود: بازدیدکنندگان واقعی سفر خود را کنسل و برآورد میکنم که با استقبال بسیار خوب مخاطب روبه رو خواهد شد و به لحاظ محتوایی مورد توجه قرار خواهد گرفت.


رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور در خصوص اینکه بیشتر استفاده کنندگان از خدمات ارائه شده در نمایشگاه بخش دولتی هستند یا خصوصی افزود: اقتصاد ما اقتصاد دولتی است با اینکه
تکنولوژی به صورتی است که زند‌گی همه افراد را تحت تاثیر قرار داده است اما فکر می کنم هنوز بیشترین بهره بردار از شرکت های خصوصی، بخش دولتی جامعه است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا