آغازبکار بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ با حضور وزیر ارتباطات

بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی الکامپ با شعار “همه با هم برای اقتصاد دیجیتال” امروز شنبه با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات آغازبکار کرد.
به گزارش ستاد خبری بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ، امروز شنبه نهم تیرماه ۱۴۰۳ بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ فعالیت خود را بعد از سپری کردن چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران با حضور فعالان بخش دولتی و خصوصی کشور در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و الکترونیک آغازکرد.
آیین آغازبکار این دوره از نمایشگاه با حضور عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ،  امیر محمدزاده لاجوردی رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات، محمد خوانساری رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران و علی حکیم جوادی رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور بدون سخنرانی و فقط با برش ربان و بازدید از غرفه ها انجام شد.
نمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد فناوری کشور، در عرصه طراحی، ساخت، تولید و پشتیبانی از محصولات، خدمات و محتوا در حوزه الکترونیک، کامپیوتر و دیجیتال در اقتصاد ایران است که هر سال برگزار می شود.
در این دوره از نمایشگاه حدود ۵۰۰ شرکت خصوصی و استارتاپی داخلی در نمایشگاه الکامپ حضور دارند، همچنین با توجه به اینکه نمایشگاه الکامپ به صورت بین المللی نیز برگزار می‌شود، امسال نیز نمایندگانی از کشورهایی مانند فرانسه، روسیه، آلمان، ژاپن، ترکیه و کره‌جنوبی آخرین دستاوردها محصولات خود را به نمایش گذاشتند.
علاوه بر حضور شرکت های مهم و اصلی بازار ICT در ۱۵ سالن نمایشگاه، بخش‌های جانبی و مهم الکامپ مانند «الکام‌استارز»، «الکام‌پیچ»، «تینواستارز»، «توان‌تک »، «الکام تاکز » نیز برگزار و به بازدیدکنندگان و علاقه مندان این حوزه فعالیت‌های متنوعی ارائه می شود.
ارائه آخرین دستاوردهای حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و اقتصاد دیجیتال از مهمترین اهداف این نمایشگاه است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا