ExtremesLand دربخش CS:GO توسط آواژنگ برگزار شد !

پنج‌شنبه ۹ شهریور Game Corner بام تهران میزبان تیم‌های برتر رشته Counter Strike Global Offensive بود و رقابتی جذاب بین جوانان گیمرمان شکل گرفت. مسابقات مقدماتی Extremes Land در ایران به همت شرکت‌های آواژنگ، BenQ و Zowie برگزار شد و تیم‌های شرکت‌کننده از ساعت ۱۲ الی ۲۱ در حال رقابت با یک‌دیگر بودند؛ در پایان این تیم Game Corner بود که توانست با برتری قاطع بر رقبایش عنوان بهترین تیم ایران را از آن خود کند و جواز حضور در مرحله مقدماتی مسابقات را کسب کرد. سخت‌افزارهای این تورنمنت توسط شرکت BenQ تامین شده بود و مانیتور جذاب این برند، یعنی مدل Zowie XL2540 که فرکانس ۲۴۰ هرتز و تاخیر یک میلی ثانیه‌ای دارد در اختیار گیمرها قرار گرفت تا تیم‌ها تجربه‌ای بهتر از بازی محبوب‌شان داشته باشند.

 

ادامه مسابقات Extremes Land قرار است در دوبی و بین تیم‌های برتر خاورمیانه برگزار شود و تیم Game Corner نماینده کشورمان در این مرحله خواهد بود؛ در صورت برتری دوباره، بهترین تیم خاورمیانه به مسابقات نهایی در چین اعزام می‌شود تا برای جایزه ۱۰۰ هزار دلاری با بهترین‌های جهان رقابت کند.

مسابقات مقدماتی ایران بین چهار تیم شرکت‌کننده از سراسر کشور برگزار شد و علاقه‌مندان هم به صورت حضوری در بام تهران و هم به صورت آنلاین می‌توانستند بازی‌ها را تماشا کنند.

بنا بر اعلام بنکیو به عنوان اسپانسر این مسابقات در سطح جهان، مرحله انتخابی تیم خاور میانه در تاریخ ۱۳ سپتامبر در کشور امارات برگزار خواهد شد و دو تیم برنده به مسابقات چین اعزام خواهند شد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا