بازیکنان بازی Forza Horizon 5 پیش از عرضه به نزدیکی از یک میلیون نفر رسیدند

بازیکنان بازی Forza Horizon 5 پیش از عرضه به نزدیکی یک میلیون نفر رسیدند

Forza Horizon 5 جدیدترین بازی از مجموعه ریسینگ پرطرفدار استودیو پلی‌گراند گیمز توانست پیش از عرضه رسمی به نزدیکی یک میلیون بازیکن دست پیدا کند. بازیکنان بازی Forza Horizon 5 سودی بین ۳۶ تا ۸۰ میلیونی را برای مایکروسافت به همراه داشتند.

بر اساس لیدربرد Hall of Fame که در آن تعداد و موقعیت تمامی بازیکنان یک بازی به نمایش گذاشته می‌شود، حدود ۸۰۰ هزار نفر در حال حاضر مشغول تجربه نسخه پریمیوم ادیشن بازی Forza Horizon 5 در کنسول‌های ایکس‌ باکس و پی‌ سی هستند. نسخه پریمیوم ادیشن این بازی دارای قابلیت دسترسی زودهنگام است و بازیکنان آن می‌توانند یک هفته پیش از عرضه رسمی، این بازی را تجربه کنند.

نسخه استاندارد و نسخه گیم‌پس این بازی تا چند روز دیگر در دسترس قرار خواهد گرفت. با اینکه کاربران می‌توانند این بازی را با حداقل هزینه ممکن از طریق ایکس‌باکس گیم پس تجربه کنند، با این حال این آمار نشان می‌دهد بیش از ۸۰۰ هزار نفر نسخه پریمیوم ادیشن را به قیمت ۱۰۰ دلار یا افزونه پریمیوم ادیشن ۴۵ دلاری را برای نسخه گیم‌پس خریداری کرده‌اند تا یک هفته زودتر بازی را تجربه کنند. با یک حساب سرانگشتی، بازی Forza Horizon 5 توانسته پیش از عرضه رسمی بین ۳۶ تا ۸۰ میلیون دلار برای مایکروسافت درآمد داشته باشد.

نقدهای بسیار مثبت این بازی (با میانگین نمرات ۹۱) و البته پیشینه عالی استودیو پلی‌گراند گیمز در ساخت مجموعه Forza Horizon باعث شده تا نسخه پنجم این سری حسابی سر و صدا به پا کند. جالب است بدانید Forza Horizon 4 در دو هفته توانسته بود به ۲ میلیون بازیکن دست پیدا کنداین در حالی است که Forza Horizon 5 حتی هنوز به عرضه رسمی خود هم نرسیده است.

شما فکر می‌کنید بازیکنان بازی Forza Horizon 5 پس از عرضه رسمی به چه تعداد برسند؟

منبع: VGC

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا