بازی Halo: Combat Evolved

بازی Halo: Combat Evolved هم‌اکنون در دسترس پی‌سی قرار دارد

استودیوی ۳۴۳ Industries به‌‌تازگی نسخه‌ی اول سری Halo یعنی بازی Halo: Combat Evolved را بر روی پی‌سی به انتشار رسانده است.

پس از Halo: Reach در سال ۲۰۱۹، بازی Halo: Combat Evolved به دومین عنوان از مجموعه‌ی The Master Chief Collection تبدیل شده که به پی‌سی راه پیدا کرده است. اگر پیش‌تر این مجموعه را خریداری کرده‌اید، اکنون می‌توانید Combat Evolved را به‌طور رایگان برای پی‌سی دریافت کنید. در غیر این صورت باید آن را به‌طور جداگانه از استیم یا مایکروسافت استور خریداری کنید. کل مجموعه‌ی The Master Chief Collection نیز به‌صورن رایگان بر روی سرویس Xbox Game Pass برای پی‌سی در دسترس است.

حال که Halo: Combat Evolved راهی پی‌سی شده، جالب خواهد بود که ببینیم آیا هجوم بازیکنان روبه‌رو خواهد شد و آمار جذابی را به‌زودی شاهد خواهیم بود یا خیر. وقتی Halo: Reach بر روی پی‌سی عرضه شد، سریعاً The Master Chief Collection به فروش حدوداً ۲ میلیون نسخه در استیم دست پیدا کرد و به یکی از داغ‌ترین‌های پی‌سی در آن روزها تبدیل شد. از آن زمان تاکنون، تعداد بازیکنان کمی افت کرده و باید دید که Combat Evolved خواهد توانست که موج جدیدی از بازیکنان را با خود به همراه بیاورد یا خیر.

Halo 2 عنوان بعدی از The Master Chief Collection است که برای پی‌سی منتشر خواهد شد. استودیوی ۳۴۳ Industries در حال حاضر تاریخی را اعلام نکرده است ولی احتمالاً در هفته‌ها یا ماه‌های آتی جزئیات بیشتری را در این باره خواهیم شنید.

نظر شما راجع عرضه‌ی بازی Halo: Combat Evolved برای پی‌سی چیست؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا