IGN

IGN رویدادی دیجیتال را در تابستان پیش رو برگزار خواهد کرد

IGN  قصد برگزاری رویداد دیجیتال عمده‌ای را برای تابستان امسال دارد که می‌تواند نزدیک‌ترین جایگزین برای E3 2020 تا به اینجای کار باشد.

اگرچه طی سال‌های گذشته از اهمیت E3 کاسته شده و E3 2020 هم با انتقادات و موج منفی گسترده‌ای همراه بوده است، این رویداد همچنان به­‌عنوان مرکز بازاریابی صنعت گیمینگ به شمار می‌رود و هنوز شرکت‌های بزرگ برای نمایش محصول خود هر ساله برای آن برنامه‌ریزی می‌کنند. با این حال E3 2020 به‌خاطر شیوع جهانی ویروس کرونا لغو شد و قرار شد که ESA سال آینده با E3 2021 بازگردد و این بی‌شک خلاء بزرگی را ایجاد کرده است که شاید رویداد جدید IGN بتواند حداقل بخشی از آن را پر کند.

خبرگزاری IGN اعلام کرده است که رویدادی تحت عنوان «تابستان گیمینگ» (Summer of Gaming) را از ۱۵ تا ۱۷ ژوئن ۲۰۲۱ (۲۶ تا ۲۸ خرداد ۱۳۹۹)، دقیقاً همان تاریخی که قرار بود E3 2020 برگزار شود، برگزار خواهد کرد. این رویداد هم شامل بخش‌های زنده و هم شامل بخش‌هایی از پیش ضبط شده خواهد شد که در آن‌ها شاهد معرفی عناوین جدید یا دموی بازی‌ها خواهیم بود. IGN همچنین به صراحت به کنسول‌های نسل جدید اشاره کرده است که این می‌تواند بدین معنی باشد که همچنان عناوینی از نسل آینده به نمایش گذاشته خواهند شد که ممکن است عناوین پیش‌تر معرفی شده یا حتی آثاری جدید باشند.

IGN حضور شرکت‌های بزرگی از جمله ۲K Games، اسکوئر اینکس، سگا، بندای نامکو، آمازون، گوگل استادیا، توئیتر، «دیوالور دیجیتال» (Devolver Digital) و THQ Nordic را تایید کرده است و احتمالاً در آینده شرکت‌های دیگری هم اضافه خواهند شد که باید منتظر ماند و دید تا چه حد هیجان‌انگیز خواهند بود. در نهایت، در این بحران کرونا و محدودیت‌هایی که به وجود آورده، رویداد تابستان گیمینگ IGN را می‌توان نزدیک‌ترین تجربه به E3 دانست که وعده‌های جالب توجه‌ای را با خود به یدک می‌کشد.

لازم به ذکر است که پس از لغو E3 2020 به‌تازگی برگزارکننده‌ی این رویداد یعنی ESA از تاریخ دقیق برگزاری رویداد بعدی که در ژوئن ۲۰۲۱ خواهد بود، رونمایی کرده است که می‌توانید از اینجا جزئیات بیشتری را در این باره مشاهده کنید.

نظر شما راجع به رویداد تابستان گیمینگ IGN چیست؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا