ارتباط مؤثر با مصرفکنندگان و کاهش فاصله فیزیکی با آنها
شرکت خدمات پس از فروش حامی، روز پنجشنبه ۲۰ آبان ماه ۱۳۹۵ بهطور رسمی دو مرکز خدماتی خود را در شهر مشهد افتتاح کرد. این مراسم با حضور رامین سلطانی مدیرعامل شرکت حامی، تریستان تانگ مدیرکل خدمات شرکت هوآوی، حمید شاهرخنیا مدیر ارشد سرویس هوآوی، افشین اکبری رئیس اتحادیه موبایل، محمدباقر زارعیان دبیر اتحادیه موبایل و محمود بنانژاد رئیس اتحادیه IT و همچنین جمعی از فعالان حوزه موبایل و IT در مشهد برپا شد.
پس از فروشگاههای بازار موبایل و عباسآباد در تهران، و همچنین مراکز اصفهان و تبریز و شیراز، افتتاح همزمان شعبههای مشهد بهمنظور برقراری ارتباطی مؤثر با مصرفکنندگان، گسترش نمایندگیها و تلاش برای کاهش فاصله فیزیکی و مجازی با آنها صورت میگیرد. شعبه ASC-E مرکز سرویس اختصاصی محصولات موبایل و تبلت هوآوی (Huawei) و شعبه دیگر ارائهدهنده سرویس مولتی برند، ازجمله گوشیهای ایسوس سری زنفون (ASUS Zenfone) است. در حال حاضر بعد جغرافیایی پوششدهنده این دو شعبه در مشهد، شامل استانهای خراسان شمالی، خراسان رضوی و خراسان جنوبی است؛ اما در آینده با توجه به نیاز بازار و لزوم گسترش مراکز، شعبههای مستقلی در شهرهای دیگر استان افتتاح خواهند شد.
رامین سلطانی، مدیرعامل شرکت حامی، در خصوص جذب نیروی انسانی بومی در مراکز مشهد اظهار داشت: «تاکنون سیاست شرکت حامی در گسترش شبکه خدماتی، بهکارگیری نیروهای بومی، اشتغالزایی در منطقه، آموزش و بهروزرسانی مداوم دانش فنی نیروها بوده است. در هریک از دو شعبه مشهد، پنج پرسنل از میان متخصصان استانی گزینش شدهاند که با توجه به حجم عملیات و نیاز بازار تعداد آنها افزایش خواهد یافت.» وی در ادامه افزود: «پرسنل حامی از میان نیروهای متخصص انتخاب میشوند که اگرچه از تجربه مفید و مرتبط نیز برخوردارند، اما زیر نظر کارشناسان برجسته حامی آموزش دیدهاند تا به سطح استاندارد موردنظر برسند.»
شرکت حامی یک شرکت پیشرو و مستقل است که هیچگونه وابستگی به تولیدکنندگان و فروشندگان ندارد و بدون دخالت در حوزه واردات و توزیع و فروش محصولات، تنها به ارائه خدمات پس از فروش بهطور تخصصی و متمرکز میپردازد تا عادلانهترین سرویس را به مشتریان خود ارائه کند. این شرکت از تیمی حرفهای شامل متخصصان و کارشناسان خبره که تجربه کار با شرکای بینالمللی را نیز دارند، تشکیل شده و به دنبال ارتباطی مؤثر با مصرفکنندگان است. شرکت «حامی» رضایت مصرفکنندگان را در صدر اولویتهای خود قرار داده و در تلاش برای کاهش فاصله فیزیکی و مجازی خود با آنهاست و به این منظور تاکنون ۱۵۰ نقطه جمعآوری محصول، برای مشتریان خود در نظر گرفته است. این شرکت همچنین قصد دارد تا با خریداری برخی از مراکز خدماتدهنده موجود، سرعت گسترش خود را نیز افزایش داده و فاصله زمانی خود را با مصرفکنندگان کاهش دهد. در حال حاضر شرکت حامی، ۷۰ درصد از تعمیرات را در همان روز و بیش از ۹۹.۹ درصد را ظرف ۷۲ ساعت انجام میدهد. گفتنی است خدمات پس از فروش موبایل و تبلت هوآوی (Huawei) و همچنین گوشیهای ایسوس سری زنفون (ASUS Zenfone)، بهطور انحصاری در اختیار شرکت حامی است و مراکز فعال این شرکت از زمان راهاندازی تاکنون بهطور میانگین ماهانه به بیش از سههزار نفر از مصرفکنندگان این دو برند خدمات ارائه کردهاند.
لینک کوتاه: