مزایده کارخانه نوآوری

مزایده کارخانه نوآوری آزادی، بدون خریدار

بنا به اعلام شرکت آما، در مزایده کارخانه نوآوری آزادی هیچ شرکتی مشارکت نکرده و مزایده خریداری نداشته است.

به گزارش زیمانیوز، قرار بود امروز (۱۶ آبان ۱۴۰۲) مزایده ملک کارخانه نوآوری آزادی انجام شود که بنا به اعلام شرکت آما هیچ شرکت‌کننده‌ای در این مزایده حاضر نشد و ملک فروخته نشده است.

آما در اطلاعیه‌ای که روی کدال منتشر کرده نوشته است: «با عنایت به آگهی مزایده فروش عرصه و عیان و تاسـیسات کارخانه آما یک در تاریخ ۲۳ مهر ۱۴۰۲ و اتمام مهلت ارائه پاکات پیشنهادی تا تاریخ ۱۵ آبان ۱۴۰۲ به استحضار می‌رساند، هیچ پاکت پیشنهاد قیمتی دریافت نگردید و مزایده فوق بدون نتیجه به پایان رسید.»

این در حالی است که در اطلاعیه شرکت هم آوا ( موسس کارخانه نوآوری آزادی) که در ۸ آبان منتشر شد آمده بود: در نتیجه مذاکرات صورت‌گرفته، یک ماه فرصت داده شد تا کارخانه نوآوری آزادی در تاریخ ۸ آذرماه ۱۴۰۲ به صورت کامل تخلیه شود.

به نظر می‌رسد واکنش‌های بسیار به فروش کارخانه نوآوری آزادی موجب شده تا فردی برای خریداری آن پیش قدم نشود و مزایده کارخانه نوآوری بی نتیجه پایان یابد.

بر اساس این گزارش هفته گذشته شرکت هم‌آوا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که شرکت آما مهلت سی روزه برای تخلیه این مرکز را به مستاجران آن داده است. بر اساس این فرجه کارخانه باید در تاریخ ۸ آذر ماه ۱۴۰۲ به صورت کامل تخلیه شود.

از سوی دیگر «مهدی عظیمیان» مدیر کارخانه نوآوری آزادی در واکنش به بیانیه منتشر‌شده، آن را تکذیب کرده و گفت: «خیر،تخلیه نمی‌شود و ما برای ادامه حیات کارخانه با مالک درحال رایزنی هستیم.»

گفتنی است تعطیلی کارخانه نوآوری آزادی خبری که از پنجشنبه ۱۱ آبان ماه در صدر اخبار رسانه های حوزه فناوری قرار گرفته و واکنشهای متعددی را تا کنون در بر داشته است، البته همچنان آینده کارخانه نوآوری آزادی مشخص نیست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا