چهار بُعد بیزینس جیبی‌مو در چاهار

دوشنبه، چهارم تیر۴۰۳، نشست خبری با حضور مدیران ارشد جیبیمو و شرکای تجاری به همراه اصحاب رسانه در هتل اسپیناس پالاس برگزار شد.

هدف از نشست، رونمایی از محصول جدید B2B این شرکت به نام چاهار بود.

در ابتدای مراسم، امیرحسین صادقی مجری برنامه پس از خوش‌آمدگویی از آقای مرادیان مدیرعامل مجمومه دعوت کردند تا توضیحاتی در خصوص محصول جدید داشته باشند.

چاهار محصول شرکت جیبی‌مو از بیزینس‌های تحت حمایت کارگزاری فارابی می‌باشد.

آقای مرادیان (مدیرعامل جیبی‌مو)، ضمن خوش‌آمدگویی به حاضرین در جلسه، توضیحاتی در خصوص نام‌گذاری و تولد چاهار داشتند.

چاهار در واقع چهار بُعد مالی سازمان را از دریافت پول، مدیریت نقدینگی، تسویه هوشمند و کسب درآمد را در برمی‌گیرد. در سامانه مدیریت نقدینگی پرداخت الکترونیکی حرف اول را می‌زند که ما در این بخش به روش‌های مختلف دریافت پول پرداخته‌ایم و بخش برداشت مستقیم و تسویه آنی ما که همان دایرکت دبیت است را راه‌اندازی کردیم.

ما توانسته‌ایم در این مسیر با بانک‌های مختلف از جمله، ملت، ملی، دی، سامان و … قرارداد بسته و تسویه آنی این بانک‌ها را در سامانه خود فراهم کنیم.

چاهار واسطه‌ای بین بیزینس و مجموعه بانک‌ها می‌باشد که صورت‌های مالی بیزینس از بانک‌های مختلف را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

پرسش و پاسخ

در پنل پرسش و پاسخ که با حضور خانم پیمان مدیر توسعه کسب و کار و آقای مرادیان، مدیرعامل و آقای امیرحسین صادقی اجرا کننده برنامه صورت گرفت به سوال خبرنگار پاسخ داده شد.

خانم پیمان در پاسخ به سوال بخش درآمدی سامانه چاهار و نوع همکاری با بیزینس‌ها اعلام کردند: چاهار به صورت اسمارت و با روش‌های مختلف آمادگی همکاری با بیزینس‌ها می‌باشد و قرارداد همکاری در بخش درآمدی می‌تواند به صورت خرید IP، اشتراکی و یا کارمزدی تعریف شود.

در بخش احراز هویت نیز فعلا شخص احراز شده ولی در آینده برای احراز شرکت‌ها نیز برنامه‌ای خواهند داشت.

برگزار کننده مراسم

شرکت فیناپ به مدیریت خانم مریم فریشاد مجری برگزاری این رویداد بودند.

عکس از مهدی برهمند‌پور

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا