پلی‌استیشن 5

تصویر لو رفته از کیت توسعه‌دهنده‌ی پلی‌استیشن ۵ کنترلر آن را نشان می‌دهد

تصاویر لو رفته از کیت توسعه‌دهنده‌ی پلی‌استیشن ۵ نگاهی جزئی از کنترلر آن را که بسیار شبیه به دوال‌شاک ۴ است به ما ارائه می‌دهد.

مدتی است که تصاویری از کیت توسعه‌دهنده‌ی پلی‌استیشن ۵ به بیرون درز پیدا کرده و اکنون هم تصاویر جدیدی لو رفته است که جزئیات بیشتری را هم با خود به همراه دارد.

این تصاویر در یک گروه فیسبوک توسط فردی منتظر شده که ظاهراً یک نظافت‌چی در یک استودیوی نام برده نشده (که نامش با U آغاز می‌شود و احتمالاً یوبی‌سافت) است. نسخه‌ی اولیه‌ی دوال‌شاک ۵ (یا هر نام دیگری که سونی بر روی آن خواهد گذاشت) در این تصویر کمی بزرگ‌تر از دوال‌شاک ۴ به نظر می‌رسد ولی به‌جز آن، شکل کلی آن تفاوت خاصی ندارد که البته جای جای تعجب نیست.

با این وجود، در این تصاویر تریگرهای پشت را که پیش‌تر خبر آن‌ها پخش شده بود مشاهده نمی‌کنیم. سونی به‌تازگی حق اختراعی را برای یک کنترلر پلی‌استیشن جدید ثبت کرده بود که شامل تریگرهای پشت می‌شد.

بدون شک این تصاویر نشان‌دهنده کنترلر نهایی نیستند چه بسا که حتی دکمه‌های کنترلر هم علامت‌گذاری نشده است. با این حال، با توجه به این تصاویر می‌توان به دید کلی خوبی نسبت به شکل نهایی کنترلر دست پیدا کرد.

پلی‌استیشن ۵ در تعطیلات ۲۰۲۰ روانه‌ی بازار خواهد شد. همچنین سونی پیش‌تر از یکی از روش‌هایی جدیدی که با کنترلر جدید پلی‌استیشن ۵ امتحان می‌کند گفته و اعلام کرده است که این کنترلر به‌جای «رامبل» (Rumble) از فناوری لمسی (Haptic) بهره خواهد برد.

پلی‌استیشن 5

نظر شما راجع به کنترلر پلی‌استیشن ۵ چیست؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا