بازی Luigi’s Mansion 3 که در ماه اکتبر ۲۰۱۹ روانهی بازار شد، عملکرد بسیار خوبی را در زمینهی فروش از خود به نمایش گذاشته است.
درحالی که Pokemon Sword and Shield اخیراً با فروش فوقالعادهی خود به شدت مورد توجه قرار گرفته، همچنین باید به میزان فروش بازی Luigi’s Mansion 3 توجه کرد. این عنوان که تنها در ۲ ماه ۵.۳۷ میلیون نسخه به فروش رسانده، به سرعت به یکی از پرفروشترین عناوین انحصاری نینتندو سوئیچ تبدیل شده و حتی از بازیهای بزرگ و پر سر و صدایی مثل Super Mario Maker 2 و The Legend of Zelda: Link’s Awakening (که هر دوی آنها مدت زمان بیشتری از انتشارشان میگذرد) فروش بیشتری را تجربه کرده است.
نینتندو طی گزارش مالی جدیدی برای سهماههی اخیر بیشتر از موفقیت تجاری Luigi’s Mansion 3 گفته و جزئیات ارائه داده است. فروش این عنوان طی ۹ هفتهی اول عرضهاش سرعت بیشتری از نسخهی قبلیاش که در سال ۲۰۱۳ بر روی 3DS به انتشار رسید یعنی Luigi’s Mansion: Dark Moon طی همین بازه داشته است. در واقع نینتندو اظهار دارد که این مقدار حتی بیشتر از دوبرابر میشود.
Luigi’s Mansion 3 هماکنون بهصورت انحصاری در دسترس نینتندو سوئیچ قرار دارد و با قدرت عملکرد فوقالعادهی خود را حفظ میکند. علاوه بر اینها، لازم به ذکر است که این عنوان در سال جاری میلادی دو بستهی دانلودی برای بخش چندنفره دریافت خواهد کرد که اولین بسته در ماه آپریل در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت.
نظر شما راجع به بازی Luigi’s Mansion 3 و عملکرد تجاری آن چیست؟
لینک کوتاه: