تغییر نام انجمن واردکنندگان موبایل به “انجمن موبایل ایران”

دوشنبه، ۱۸ تیرماه مجمع عمومی انجمن واردکنندگان موبایل با حضور اعضای انجمن و اصحاب رسانه در اتاق بازرگانی ایران برگزار شد. فعالیت انجمن واردکنندگان موبایل فقط بخشی از اکوسیستم موبایل که به واردات مرتبط می‌شود را در برمیگیرد این در حالی می‌باشد که در چند سال گذشته بخش تولید داخلی موبایل به این اکوسیستم اضافه شده است، انجمن برای اتحاد واحد بین تمام بازیگران اکوسیستم تصمیم به تغییر نام را گرفت و به “انجمن موبایل ایران” تغییر نام داد.

در طی این سال‌ها حدودا ۳۰ شرکت وارد کننده موبایل به سمت تولید داخلی رفته‌اند که باید منتظر برند‌های مختلف ایرانی یا تحت لیسانس برندهای بین‌المللی باشیم.

انجمن موبایل ایران به مانند سابق پیگیر مسائل صنفی بوده و برای حل چالش‌های اعضا چانه‌زنی‎‌های خود را ادامه خواهد داد. انجمن موبایل ایران زیر نظر اتاق بازرگانی فعالیت می‌کند و بیشتر چالش‌های این انجمن با وزارت صمت بوده است.

نام انجمن واردکنندگان موبایل با هدف در نظر گرفتن منافع تولیدکنندگان و واردکنندگان به «انجمن موبایل ایران» تغییر پیدا کرد.

به گزارش پیوست، انجمن واردکنندگان موبایل از این پس تحت عنوان انجمن موبایل ایران فعالیت می‌کند. طرفداران این تغییر معتقدند درصد زیادی از واردکنندگان به سمت تولید رفته‌اند و در نتیجه این دو گروه در یک انجمن فعالیت می‌کنند. اما به نظر می‌رسد این اتفاق نظر تولیدکنندگان را جلب نکرده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا