نوزدهمین دوره مسابقات فوتسال جام انفورماتیک

به منظور گسترش فرهنگ ورزش و تقویت روحیه همکاری و همدلی بین خانواده صنف فناوری اطلاعات و ارتباطات، این سازمان «نوزدهمین دوره مسابقات فوتسال جام انفورماتیک» را در پاییز ۱۴۰۳ برگزار خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، به منظور گسترش فرهنگ ورزش و تقویت روحیه همکاری و همدلی بین خانواده صنف فناوری اطلاعات و ارتباطات، این سازمان «نوزدهمین دوره مسابقات فوتسال جام انفورماتیک» را در پاییز ۱۴۰۳ برگزار خواهد کرد.

امید است این دوره از مسابقات با بهره‌­گیری از تجربیات دوره‌های پیشین و از طریق جلب مشارکت اعضا، همکاران شاغل و خانواده‌­های‌ ایشان، نمونه شایسته‌­ای از یک همایش فرهنگی در این صنف پیشرو باشد. همچنین این دوره از رقابت‌­ها بتواند به عنوان یک رقابت سالم ورزشی، ضمن ایجاد و استحکام دوستی‌ها در بدنه صنف، عاملی برای ارتقای روحیه نشاط در میان همکاران باشد.

بر این اساس، از متقاضیان محترم واجد شرایط دعوت می‏‌شود در صورت تمایل به ثبت‌­نام در نوزدهمین دوره مسابقات فوتسال جام انفورماتیک، ضمن مطالعه دقیق آیین­‌نامه اجرایی، فرم ثبت‌­نام مسابقات را تکمیل و به همراه مدارک موردنیاز مندرج در آیین‌نامه و فرم­‌های پیوست، تا پایان موعد مقرر به دبیرخانه سازمان به آدرس خیابان سهروردی شمالی، خیابان خرمشهر (آپادانا)، خیابان شهید عربعلی (نوبخت)، کوچه نهم، شماره ۱۳ ساختمان شادروان آزاده داننده، ارسال کنند.

گفتنی است ثبت‌نام این دوره از مسابقات از روز سیزدهم مردادماه آغاز می‌شود و روز چهارشنبه ۲۱ شهریورماه خاتمه خواهد یافت؛ این فرصت تمدید نخواهد شد. قرعه‌کشی مسابقات نیز روز دوشنبه دوم مهرماه برگزار می‌شود و مسابقات از روز پنج شنبه پنجم مهرماه در روزهای پنجشنبه، جمعه و روزهای تعطیل رسمی برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا