PAX West 2020

رویداد PAX West 2020 در ماه سپتامبر برگزار خواهد شد

برگزارکنندگان رویداد PAX West 2020 نسبت به برگزاری آن در سپتامبر پیش رو علی‌رغم تهدیدات احتمالی پاندمی کرونا امیدوار هستند.

به‌تازگی در سایت رسمی و صفحات اجتماعی رویداد PAX West 2020 درباره‌ی وضعیت برگزاری آن با وجود پاندمی کرونا توضیحاتی ارائه شده است.

ما معمولاً در این موقع از سال ساکت هستیم اما از آنجا که سوالاتی از سوی طرفداران و شرکت‌کنندگان داشتیم، می‌خواستیم به همه اعلام کنیم که در حال حاضر همچنان متعهد به برگزاری PAX West در سه روز ملی کارگر (۴ تا ۷ سپتامبر) هستیم و سایت خود را با اطلاعات بیشتر درباره‌ی بلیط‌ها و هتل‌ها در ماه می به‌روزرسانی خواهیم کرد.

اولویت اصلی ما ایمنی شما است و این به موضوعات بهداشتی می‌رسد. هرچه به پیش برویم، به ارزیابی وضعیت و کار با مقامات رسمی بهداشت در تمامی سطوح دولت ادامه می‌دهیم و قصد داریم که تمام دستورالعمل‌های CDC و WHO را زمانی که منتشر می‌شوند دنبال کنیم. با این حال، اقدامات صورت گرفته توسط مرکز همایش ما و دولت باعث شده است که خوش‌بین باشیم و ما همچنان با آن‌ها کار خواهیم کرد تا مطمئن شویم که قدم‌های درستی را در طول تابستان برمی‌داریم.

از آنجا که هنوز فاصله‌ی زیادی با ماه سپتامبر داریم، ممکن است که تا آن زمان وضعیت پاندمی کرونا از شدتش کاسته شده باشد و شرایط عمومی بهتری را شاهد باشیم. اما همچنین احتمال دارد که در طول این چند ماه اتفاقاتی بیفتد که باعث شود برگزاری رویداد PAX West 2020 را بعید بدانیم. تنها کاری که می‌توان کرد این است که منتظر ماند و دید که این پاندمی غیر قابل پیش‌بینی به کجا می‌رود.

تا به اینجای کار بسیاری از رویدادهای عمده‌ی گیمینگ سال جاری لغو شده‌اند. E3 2020 به‌طور قطعی لغو شده و حتی قرار نیست که با فرمت دیجیتال هم بازگردد و باید تا ژوئن ۲۰۲۱ منتظر آن بمانیم درحالی که گیمزکام ۲۰۲۰ نیز به دنبال تمدید ممنوعیت اجتماعات گسترده توسط دولت آلمان برای جلوگیری از شیوع هرچه بیشتر کرونا، بالاخره به مرحله‌ی لغو رسید ولی با فرمت دیجیتال میزبان بازیکنان خواهد بود. Tokyo Game Show 2020 فعلاً قرار است که طبق برنامه‌های گذشته برگزار شود و هنوز اخبار جدیدی از آن ارائه نشده و PAX West 2020 هم همان‌طور که مشاهده کردید، در ماه سپتامبر برگزار خواهد شد.

رویداد PAX West 2020 از ۴ تا ۷ سپتامبر (۱۴ تا ۱۷ شهریور) در سیاتل واشنگتن برگزار خواهد شد. تا روز یکشنبه تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در ایالت واشنگتن به بیش از ۱۲ هزار نفر می‌رسید درحالی که تعداد مبتلایان در سراسر ایالات متحده‌ی آمریکا بیش از ۸۰۰ هزار نفر است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا