بازی PUBG

بازی PUBG هم‌اکنون بر روی گوگل استادیا در دسترس است

بازی PUBG به‌تازگی با امکانات کامل به گوگل استادیا اضافه شده است و بی‌شک چنین عنوان معروفی باعث جذب مخاطبان زیادی به این پلتفرم خواهد شد.

طی لایو استریم Stadia Connect، انتشار بازی PUBG بر روی گوگل استادیا اعلام شده است. دارندگان اشتراک Pro این سرویس هم‌اکنون می‌توانند این عنوان را به‌طور رایگان بر روی مرورگر پی‌سی، گوشی هوشمند، تبلت یا دستگاه‌های دیگر خود تجربه کنند درحالی که کاربران رایگان استادیا باید ۳۰ دلار برای نسخه‌ی پایه‌ی این عنوان یا ۴۰ دلار برای باندل همراه سیزن‌پس آن پرداخت کنند.

علاوه بر این‌ها، بازیکنان PUBG روی گوگل استادیا از قابلیت کراس‌پلی یا همان بازی میان پلتفرمی با کنسول‌ها و گوشی‌های هوشمند برخوردار خواهند بود. این خبر در عین حال که بسیار خوشحال‌کننده است، می‌تواند برای عده‌ای کمی نگران‌کننده باشد. با فراهم شدن کراس‌پلی، ممکن است که بازیکنانی که با موس و کیبورد بازی می‌کنند با بازیکنان کنسول‌ها مواجه شوند و در رقابت از برتری‌هایی برخوردار باشند. با این حال، خوشبختانه یکی از اعضای تیم استادیا شفاف‌سازی کرده است که کاربران گوگل استادیا تنها زمانی می‌توانند با کنسول‌داران کراس‌پلی کنند که خودشان نیز با کنترلر در حال تجربه‌ی بازی باشند. اگر از موس و کیبورد استفاده کنند، به سایر کاربران متصل خواهند شد.

بازی PUBG بر روی استادیا از قابلیت جالبی هم بهره می‌برد. اگر در این سرویس ثبت نام کرده باشید و اکنون جزو کاربران آن باشید، هم‌اکنون با کلیک بر روی این لینک مستقیماً وارد بازی می‌شوید. در غیر این صورت، صفحه‌ی ثبت نام برای شما پدیدار می‌شود.

گوگل به‌تازگی دو ماه اشتراک رایگان پریمیوم استادیا را ارائه داده است و این یعنی بدون هیچ هزینه‌ای و به‌صورت کاملاً رایگان، کافی است که در این سرویس ثبت نام کنید و به پای تجربه‌ی بازی PUBG و عناوین مختلف دیگر بنشینید. به لطف این پیشنهاد جذاب، استادیا با موجی از کاربران جدید مواجه شده و تعداد دانلودهای برنامه‌ی آن به بیش از ۱ میلیون بار رسیده است.

گوگل استادیا از زمان راه‌اندازی‌اش در نوامبر ۲۰۱۹ تاکنون، فراز و نشیب‌های فراوانی داشته و هنوز نتوانسته است به یک وضعیت پایدار برسد و خود را تثبیت کند. از جمله مشکلات این سرویس می‌توان به ناتوانی در جذب ناشران و سازندگان، خصوصاً شرکت‌ها و استودیوهای مستقل اشاره کرد. با این وجود، گوگل همواره در تلاش برای بهبود این سرویس با تاسیس استودیوی فرست پارتی جدید و ارائه‌ی عناوین و قابلیت‌های تازه بوده و اظهار داشته است که محقق شدن چشم‌انداز استادیا زمان‌بر خواهد بود و باید پروسه‌ای طولانی مدت را طی کند که کاملاً منطقی به نظر می‌رسد از آنجا که استریمینگ هنوز تکنولوژی نوپایی است.

0

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *