بازی Resident Evil 3

دموی بازسازی بازی Resident Evil 3 در آینده‌ی نزدیک منتشر می‌شود

کپ‌کام اخیراً اعلام کرده است که در آینده‌ی نزدیک دمویی از نسخه‌ی بازسازی شده‌ی بازی Resident Evil 3 را در دسترس بازیکنان قرار خواهد داد.

کپ‌کام مشابه بازسازی Resident Evil 2، دمویی عمومی از بازسازی بازی Resident Evil 3 را نیز به انتشار خواهد رساند. این شرکت در حساب رسمی توئیتر بازی این خبر را اعلام کرده و گفته است که در آینده‌ی نزدیک جزئیات بیشتری را هم در اختیار علاقه‌مندان خواهد گذاشت.

دموی Resident Evil 3 در راه است. ما جزئیات بیشتری را در آینده به اشتراک خواهیم گذاشت!

همان‌طور که گفته شد، بازسازی Resident Evil 2 پیش از عرضه‌اش در اوایل ۲۰۱۹ دمویی را دریافت کرد. درحالی که هیچ جزئیات دیگری درباره‌ی اینکه کپ‌کام چه زمانی دموی بازسازی Resident Evil 3 را به انتشار می‌رساند در دست نیست، احتمالاً نزدیک به عرضه‌ی آن در دسترس قرار خواهد گرفت.

همچنین لازم به ذکر است که دموی Resident Evil 2 دمویی زمان‌دار بود که به بازیکنان اجازه می‌داد بازی را فقط برای مدت مشخص و محدودی امتحان کنند. با این حال، کپ‌کام بعدها پس از انتشار این عنوان این دمو را دوباره عرضه کرد و این بار محدودیت زمانی آن را حذف کرد. به احتمال بسیار زیاد دموی بازسازی Resident Evil 3 نیز از این قاعده پیروی خواهد کرد.

بازسازی Resident Evil 3 در ۳ آپریل ۲۰۲۰ مصادف با ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ بر روی پی‌سی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر می‌شود و عنوان آنلاین تازه معرفی شده‌ی سری یعنی Project Resistance که اکنون با نام Resident Evil Resistance شناخته می‌شود نیز همراه آن در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. با این وجود، کپ‌کام پیش‌تر اظهار داشته است که درحالی که هر دو عنوان مضمون مشترک «فرار» و محیط یکسانی دارند، هیچ ارتباط مستقیمی بین آن‌ها برقرار نیست. در واقع Project Resistance بخش چندنفره‌ی Resident Evil 3 تلقی خواهد شد.

نظر شما راجع به بازی Resident Evil 3 چیست؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا