بازی Resident Evil 3

تاریخ انتشار دموی بازسازی بازی Resident Evil 3 و بتای RE Resistance اعلام شد

کپ‌کام پس از اعلام اینکه دموی بازسازی بازی Resident Evil 3 به‌زودی منتشر می‌شود، حال تاریخ دقیق انتشار آن و برگزاری بتای RE Resistance را اعلام کرده است.

بازسازی بازی Resident Evil 3 از مورد انتظارترین عناوین پیش رو است که در بهار امسال و در میان شیوع جهانی ویروس کرونا به انتشار می‌رسد و اگر جزو مشتاقان این عنوان هستید، به‌زودی می‌توانید دموی آن را تجربه و خود را برای نسخه‌ی نهایی آماده کنید.

کپ‌کام به‌تازگی اعلام کرده است که دموی بازسازی بازی Resident Evil 3 در ۱۹ مارچ (۲۹ اسفند) در دسترس کاربران پی‌سی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان قرار می‌گیرد و بخشی از ترسی را که بازیکنان قرار است تجربه کنند برای آن‌ها به نمایش می‌گذارد. به گفته‌ی این شرکت، بازیکنان در این دمو بخشی از بازی را تجربه می‌کنند که در آن «جیل ولنتاین» (Jill Valentine) باید از راکون سیتی فرار کند.

علاوه بر این دمو، کپ‌کام از بتای عمومی Resident Evil Resistance رونمایی کرده و اعلام نموده است که در ۲۷ مارچ (۸ فروردین ۱۳۹۹) بر روی کنسول‌ها و پی‌سی برگزار خواهد شد. بازیکنان با این بتا می‌توانند این تجربه‌ی چندنفره و متفاوت از سری Resident Evil را پیش از انتشارش امتحان کنند.

با موفقیت عظیم بازسازی Resident Evil 2 در سال گذشته، می‌توان برای بازسازی Resident Evil 3 و همچنین Resistance بسیار هیجان‌زده بود. همچنین به نظر می‌رسد که کپ‌کام برای آینده‌ی این سری برنامه‌های جذابی دارد و طبق شنیده‌های اخیر، این شرکت چهار عنوان جدید بزرگ شامل دو نسخه‌ی جدید از Resident Evil را در دست توسعه دارد که باید منتظر ماند و دید به واقعیت خواهد پیوست یا خیر.

بازسازی Resident Evil 3 در ۳ آپریل ۲۰۲۰ مصادف با ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ بر روی پی‌سی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان به همراه Project Resistance منتشر می‌شود. با این وجود، کپ‌کام پیش‌تر اظهار داشته است که درحالی که هر دو عنوان مضمون مشترک «فرار» و محیط یکسانی دارند، هیچ ارتباط مستقیمی بین آن‌ها برقرار نیست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا