رویداد فصلِ نو سرمایکس برگزار شد

صرافی ارزهای دیجیتال سرمایکس، به مناسبت ششمین سالگرد فعالیت خود، رویداد فصلِ نو را برگزار کرد. اجرای این رویداد بر عهده آرش سروری، فعال رسانه و حوزه استارت‌آپ بود. در ادامه به بررسی این رویداد می‌پردازیم.

این مراسم با رونمایی از هویت بصری جدید سرمایکس توسط کیارش آمالی‌وند (طراح ارشد محصول سرمایکس) آغاز شد. در ادامه از زرین‌پال، به عنوان اولین شریک تجاری سرمایکس رونمایی شد. آقایان مصطفی امیری (مدیرعامل زرین‌پال)، علی امیری (هم بنیان‌گذار زرین‌پال) و احسان مطلبی (مدیر عامل سرمایکس) در مورد این شراکت صحبت کردند.

بخش بعدی رونمایی از گزارش سال ۲۰۲۳ https://sarmayex.com/سرمایکس بود که توسط حسن قلیچ‌خانی (مدیر ارشد بازاریابی سرمایکس)، ارائه شد. او همچنین، امکانات جدید صرافی سرمایکس (استیکینگ و خرید اقساطی) را معرفی کرد.

پنل گفتگو اول (دغدغه‌های بانک مرکزی و راه‌کار‌های بخش خصوصی)

در اولین پنل گفتگوی رویداد فصلِ نو، احسان مطلبی، مهدی فاطمیان (رئیس انجمن فینتک)، مصطفی امیری (عضو هیئت مدیره نصر تهران)، عباس آشتیانی (عضو هیئت مدیره انجمن بلاک‌چین) و مهسا نجاتی شرکت داشتند. مهم‌ترین بحث این پنل در مورد مشکلات بخش خصوصی و عدم قانون‌گذاری بانک مرکزی و نهاد مسئول در زمینه رمزارزها بود.

اجرای گروه ویدینو، بخش سرگرم کننده این مراسم بود که با استقبال زیاد شرکت‌کنندگان همراه بود.

در ادامه از دومین شریک تجاری صرافی سرمایکس، مترا رونمایی شد. آقایان احسان مطلبی و آیدین خانکشی‌پور (مدیر عامل مترا)، در مورد نحوه همکاری این دو شرکت با یکدیگر صحبت کردند.

در بخش بعدی، حمید تیموری (سرپرست فنی سرمایکس) به معرفی فیچرهای جدید سرمایکس پرداخت. او در مورد بازار معامله حرفه‌ای سرمایکس هم صحبت کرد.

نئو زرین و زرین پلاس به عنوان شرکای تجاری بعدی سرمایکس به روی صحنه رفتند. احسان مطلبی، امیر عباس امامی (مدیر عامل نئو زرین) و پویا رجامند (هم‌بنیان‌گذار زرین پلاس) به شرح و نحوه این همکاری پرداختند.

پنل گفتگو دوم (ماندن و جنگیدن کسب و کارهای فینتک)

دومین پنل گفتگوی درباره کسب و کارهای حوزه فینتک کشور بود. در این پنل آقایان احسان مطلبی، علی امیری، مهدی عبادی (مدیرعامل وندار)، سجاد شاهی (هم‌بنیان‌گذار زیبال) حضور داشتند.

بعد از اتمام پنل دوم، سرمایکس از همکاری فنی خود با جیبیت، در جهت احراز هویت کاربران خبر داد. حسن قلیچ‌خانی، کیارش آمالی‌وند و شایان میلانی (مدیر محصول احراز هویت جیبیت) در مورد این همکاری و نحوه احراز هویت جدید صرافی سرمایکس، گزارش دادند.

تولد ۶ سالگی سرمایکس و برش کیک مراسم، توسط احسان مطلبی و علیرضا درخشان (توسعه کسب و کار سرمایکس) انجام شد. مدیرعامل صرافی سرمایکس، صحبت‌های خود در این مراسم را با یک سورپرایز هیجان‌انگیز، برای کارکنان در سال جدید به پایان رساند.

این رویداد با قرعه‌کشی برنامه اینستاگرامی صرافی سرمایکس ”اینو باس بدونی“ توسط گروه ویدنو و مشخص شدن برنده این جایزه به پایان خود رسید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا