گوگل استادیا

موج ورود بازیکنان به گوگل استادیا پس از دو ماه رایگان شدن اشتراک ویژه‌ی آن

با اعلام رایگان شدن Google Stadia Premium به مدت دو ماه، برنامه‌ی گوگل استادیا با رشدی قابل توجه به بیش از ۱ میلیون دانلود دست پیدا کرده است.

بدون شک برای افرادی که این روزها به‌خاطر پاندمی کرونا خانه‌نشین شده‌اند، دو ماه اشتراک رایگان گوگل استادیا فرصت خوبی برای سرگرم شدن و همچنین امتحان این سرویس نوپا به حساب می‌آید و قطعاً موج قابل توجه‌ای از بازیکنان پذیرای آن بوده‌اند.

گوگل دو ماه اشتراک رایگان Google Stadia Premium را به‌تازگی ارائه داده است و طبق آمار Sensor Tower، این باعث شده است که تعداد دانلوهای برنامه‌ی استادیا به بیش از ۱ میلیون بار برسد. طی هفته‌ای که ارائه‌ی این اشتراک رایگان اعلام شد، این برنامه بیش از ۲۲۵ هزار بار دانلود شده و رکورد زمان عرضه‌ی خود در نوامبر سال گذشته را شکسته است.

این موج جدید کابران در آینده برای گوگل استادیا سودمند خواهد بود. این پلتفرم از زمان راه‌اندازی‌اش تاکنون همواره دچار مشکلات مختلفی بوده و نتوانسته است آن‌طور که باید به یک وضعیت مناسب و پایدار برسد و از جمله مشکلات آن می‌توان به ناتوانی در جذب ناشران و سازندگان، خصوصاً شرکت‌ها و استودیوهای مستقل اشاره کرد. با این وجود، گوگل همواره در تلاش برای بهبود این سرویس با تاسیس استودیوی فرست پارتی جدید و ارائه‌ی عناوین و قابلیت‌های تازه بوده و اظهار داشته است که محقق شدن چشم‌انداز استادیا زمان‌بر خواهد بود و باید پروسه‌ای طولانی مدت را طی کند. و این فرصتی که برای استفاده‌ی رایگان از این سرویس ارائه شده نیز بی‌شک بسیار مفید خواهد بود و عده‌ی قابل توجه‌ای پس از اتمام اشتراک رایگان هم علاقه‌مند خواهند بود که به استفاده از آن ادامه بدهند.

برای استفاده از اشتراک رایگان استادیا تنها داشتن یک جیمیل برای ثبت نام در سایت رسمی آن کافی است.

نظر شما در مورد اقدامات اخیر صورت گرفته برای گوگل استادیا چیست؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا