ایجاد بستر برای سوپرولت‌های کریپتوکارنسی؛ هدف اصلی “اول پرداخت”

«اول پرداخت»، ارائه‌کننده خدمات پرداخت در سطح بین‌المللی است که امسال برای اولین بار در نمایشگاه الکامپ شرکت کرده که به گفته بنیانگذارش درصدد ارائه سوپرولتها به کاربران ایرانی است.

شرکت اول پرداخت در زمینه پرداختهای بین الملل فعالیت می کند و تمامی خدمات و فعالیتهایش متمرکز بر مراودات بین الملل است.

علیرضا جاوید در گفتگویی با زیمانیوز در خصوص فعالیتهای اول پرداخت گفت: اول پرداخت از سال ۹۷ به صورت انتشار اخبار در ورد پرس و به طور رسمی تر و تعامل با کاربر از اردیبهشت ۹۸ فعالیت خود را آغاز کرد.

وی افزود: اول پرداخت در گذشته قشر کمتری از جامعه را در بر میگرفت اما بعد از کرونا و با رفتن بیشتر مشاغل به سمت دورکاری و آنلاین، به تدریج مخاطبان بیشتری جذب ما شدند. خوشبختانه قشر گیمرها، تریدرها، نویسندگان، عکاسان و هر فعالیتی که به صورت فریلنسری انجام می گیرد در این کته گوری و در حوزه خدمات ما قرار دارند.

جاوید در پاسخ به اینکه آیا قصد ورود به حوزه پلتفرمهای تبادل را هم دارید گفت: بله صد در صد قصد ورود داریم اما در اینجا دو موضوع وجود دارد. اول اینکه پلتفرمهای تبادلی که در ایران در حال حاضر لانچ شده و استفاده می شود بازارسازی واقعی ندارند. به عنوان مثال یک سایت بسیار معروف که افراد زیادی را در صف خرید دارد، در فروش مثلا ۴ دهم بیت کوین با مشکلات بسیاری همراه است و کاربران ساعتها در نوبت می مانند که این نشان از فیک بودن بازارسازی دارد.

وی افزود: بنابراین ما نمی خواهیم از لحاظ زیرساختی محصول را اینگونه ارائه دهیم. از طرفی دیگر ما به دنبال ارائه سوپرولت به کاربران هستیم زیرا ایران در این حوزه بسیار عقب افتاده است.

به گفته بنیانگذار اول پرداخت، کاربر ایرانی که دارای کریپتوکارنسی است یا باید آنرا بفروشد یا به صورت بی تو بی نقد کرده و در بازار بفروشد که در هر صورت به ضرر کاربر است. بنابراین ما درصدد هستیم با ایجاد سوپرولتها به کاربر ایرانی خدمت کرده تا بتواند با موجودی ولت خود در سایتهای ایرانی خدمت یا کالا بخرد.

جاوید بیان کرد: متاسفانه در خصوص رگولاتوری به صورت ار اند ای تلاش دارند ببیند این کار شدنی است یا خیر؟ که در ادامه بتوانیم جذب سرمایه کرده و به کاربران ارائه دهیم. از جمله برنامه های ما در آینده در سوپرولتها تبدیل کریپتوکارنسی به فیات یا ارزهای الکترونیک است که جذابیت خاصی برای کاربران خواهد داشت.

جاوید در خصوص شعبات اول پرداخت و اینکه آیا قصد افزایش شعبه دارند گفت: انشاله دفتر فروش را قصد داریم به تهران منتقل کنیم اما همکاران فنی در حال حاضر در شیراز مستقر خواهند ماند.

وی با اشاره به حضور این شرکت در الکامپ ۲۷ بیان کرد: اولین دوره ای است که در الکامپ شرکت کرده ایم و پیش از این به صورت بازدید یا داشتن کانتر در نمایشگاه الکامپ حضور داشتیم. از تیم خود تشکر فراوان دارم که طی این ۴ روز الکامپ زحمات فراوانی کشیدند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا