لیان همراه، نماینده انحصاری گوشی‌های TCL

لیان همراه در ششمین سالگرد تاسیس خود و با حضور اصحاب رسانه، نمایندگی انحصاری گوشی‌های TCL را خبر داد.

پنج‎شنبه، ۱۲ بهمن ماه، هتل اسپیناس، دورهمی شرکت لیان همراه با اصحاب رسانه بود، در این مراسم علاوه بر خبر نمایندگی TCL، برنامه جشن داخلی شرکت هم برگزار شد. (البته با حضور اعضا شرکت)

شش سال فعالیت لیان همراه

برنامه با صحبت‌های آقای علی بقائی، رئیس هیت‌مدیره لیان همراه شروع شد. بقائی توضیحات کامل در خصوص تاریخچه، عملکرد این چند سال و در انتهای صحبت چشم‌انداز و اهداف شرکت را تشریح کردند. لیان همراه کار خود را با فروش و نمایندگی برندهای مطرح دنیا از جمله سامسونگ و هوآوی آغاز کرده و در طول مسیر توانسته‌ است برندهای مختلف را به سبد کالایی خود اضافه کند.

در این سال‌ها بعد از اعمال تحریم‌های واردات موبایل، تلاش برای حضور پر رنگ در این عرصه را داشتند. در دو سال آخر توانستند دو برند RealMe و TCL را به صورت نماینگی انحصاری وارد بازار ایران کنند.

لیان همراه توانسته است با ایجاد شبکه فروش قوی تا دورترین مناطق ایران را نیز پوشش دهد و تمرکز اصلی خود را بر روی گارانتی و خدمات پس از فروش خود گذاشته است.

معرفی محصولات TCL

مازیار کشمیری مدیر دیجیتال مارکتینگ لیان، به معرفی شرکت TCL پرداختند در این معرفی از ۱۳۰ کارمند و ۹۶۰ کاربر فعال این شرکت در ۳۲ خط تولید و ۴۳ مرکز تحقیق و توسعه در بیش از ۱۶۰ کشور دنیا اعلام کردند. همچنین درامد این شرکت حدود ۳۵ میلیارد دلار در سال می‌باشد.

شرکت TCL بعد از موفقیت در خط تولید پنل تلویزیون وارد صنعت موبایل شده است.

نگاهی دیگر به مراسم

در پایان مراسم از کارمندان نمونه هر فصل تشکر شد، نیروهای که ذوق و شادی از ته دلشان را از چهره‌های آنان خواند. این نشان از فرهنگ سازمانی بالای این سازمان بود.

و نکته جالب علاوه بر اینکه تمام نیروهای شرکت در این جشن دعوت بودند، نیروهای خدماتی این شرکت نیز به عنوان مهمان حضور داشتند و مدیران این شرکت تشکر ویژه‌ای از ایشان داشتند. (تو هیچ مراسم شرکتی بنده یه همچین موردی رو ندیده بودم و فوق‌العاده حس قشنگی بود)

اینکه یک شرکت برای سرمایه‌های انسانی خود اهمیت قائل می‌باشد و روی فرهنگ سازمانی خود کار میکند، نشان از بلوغ مدیران آن سازمان و دید جهانی آنان می‌باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا