بازی Call of Duty: Vanguard

جزئیات جدیدی از بخش چندنفره‌‌ی بازی Call of Duty: Vanguard منتشر شد

«اسلج‌همر گیمز» (Sledgehammer Games) طی یک استریم جزئیات جدیدی را از بخش چندنفره‌‌ی بازی Call of Duty: Vanguard به اشتراک گذاشته است.

قابلیت‌های مختلفی از بازی Call of Duty: Vanguard نظیر ۲۰ نقشه در زمان عرضه، بازگشت Tactical Sprint و Gunsmith و… پیش‌تر تایید شده بودند اما حال اطلاعات بیشتری ارائه شده است.

همچنین کلن‌ها (Clans) معرفی شده‌اند که مجموعه‌ای از قابلیت‌های اجتماعی را در اختیار بازیکنان می‌گذارند (و ضمناً از کراس‌پلی و کراس‌جن پشتیبانی می‌کنند). در زمینه‌ی مجموعه‌ی سلاح‌ها، سیستم ایجاد کلاس (Create A Class) مثل Call of Duty: Modern Warfare (2019) به شما اجازه‌ی انتخاب Primary ،Secondary، Lethal ،Tactical و Perks را می‌دهد. هیچ‌گونه Wildcard وجود نخواهد داشت و Gunsmith تا ۱۰ وسیله‌ی الحاقی را پشتیبانی می‌کند.

بازی Call of Duty: Vanguard در زمان عرضه از ۱۲ اوپراتور بهره خواهد برد ولی ۶ اوپراتور در نسخه‌ی بتا موجود خواهند بود. هر کدام از آن‌ها دارای پروسه‌ی پیشرفت مخصوص خود هستند و امکان ارتقای سطح آن‌ها جهت کسب حرکات تمام‌کننده‌ی جدید و… وجود دارد. قابلیت دیگری که به بخش چندنفره افزوده شده، Combat Pacing است که میزان سختی یک حالت را مشخص می‌کند. Tactical بازیکنان کم‌تر و زمان بیشتر جهت تعامل و درگیری را به دنبال دارد درحالی که Blitz تجربه‌ای سریع و شلوغ را ارائه می‌دهد.

نقشه‌ها از افکت‌های آب و هوا نظیر باد و باران بهره‌مند خواهند بود که هرچه بیشتر بر واقع‌گرایی این عنوان می‌افزایند. نسخه‌ی پی‌سی بازی Call of Duty: Vanguard توسط «بینوکس» (Beenox) در دست توسعه قرار دارد و علاوه بر پشتیبانی از چند مانیتور، نرخ فریم نامحدود و تنظیمات گسترده شامل قابلیت‌های دسترس‌پذیری مثل بهبود خوانایی متون، سهولت استفاده و… خواهد شد.

بازی Call of Duty: Vanguard که اخیراً آلفای آن در دسترس پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۵ قرار گرفت، در ۵ نوامبر مصادف با ۱۴ آبان برای پی‌سی، پلی‌اسیتشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس سریز ایکس/سریز اس عرضه می‌گردد.

از سایر اخبار مرتبط با سری Call of Duty طی چند وقت اخیر می‌توان به تایید توسعه‌ی نسخه‌ی جدیدی از سری Call of Duty برای گوشی‌های هوشمند توسط یکی از استودیوهای داخلی تازه‌تاسیس اکتیویژن با همراهی «اکتیویژن شانگهای» (Activision Shanghai) و بینوکس اشاره کرد. جالب است که ببینیم با موفقیت عظیم بازی Call of Duty Mobile که همچنان با قدرت پابرجا است و به جلو می‌رود، اکتیویژن چه تجربه‌ی موبایلی جدیدی را به طرفداران خود ارائه خواهد داد. همچنین «اکتیویژن بلیزارد» (Activision Blizzard) اخیراً به اتهام آزار و اذیت و تبعیض گسترده علیه کارمندان خود در دادگاه با چالش بزرگی مواجه بوده است و به نظر می‌رسد که در تلاش است تا برندهای اکتیویژن و Call of Duty را دور از یکدیگر نگه دارد تا زمانی این حواشی تاثیری روی فروش این سری بازی به شدت محبوب و موفق نگذارند. به این ترتیب، در تریلر معرفی بازی Call of Duty: Vanguard هیچ اشاره‌ای به اکتیویژن نشده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا