سازمان فناوری اطلاعات به کسب و کارها مشاوره حقوقی می دهد

مشاوره حقوقی آنلاین از سوی سازمان فناوری اطلاعات انجام می شود.

به گزارش خبرنگار کالا سودا، دفتر حقوقی سازمان فناوری اطلاعات ایران، از سه هفته قبل، برگزاری جلسات مشاوره رایگان برای مشکل‌گشایی حقوقی جامعه فناوری اطلاعات و خصوصاً کسب‌وکارهای نوپا را آغاز کرد؛ مدیرکل این دفتر اکنون از اجرایی شدن این طرح پایلوت و ایجاد سامانه مشاوره حقوقی آنلاین خبر می‌دهد.

سازمان فناوری اطلاعات مدتی است دیدارهای مردمی را در دستور کار خود قرار داده است. منهای امیر ناظمی رئیس سازمان فناوری که این رسم را دنبال می‌کند، چند هفته قبل دفتر حقوقی نیز برای ارائه مشاوره تخصصی و رایگان به صاحبان کسب‌وکارهای نوپا طرح پایلوتی را برای ماه مبارک رمضان آغاز کرد.

این در حالی است که استارت آپ های خصوصی نیز اخیرا دست به این اقدام زده اند.

وینداد؛ سامانه ارائه خدمات حقوقی آنلاین به شرکت‌ها و کسب‌وکارهای مختلف است که توانست جشنواره ملی ایده‌ها و فرصت‌ها که معاونت اجتماعی قوه قضاییه آن را برگزار کرد، رتبه دوم را به دست آورد.

سرویس بانک قراردادها یکی از خدمات این برنامه است که از ۴۰ قرارداد کاربردی برای کسب‌وکارها تشکیل شده و انواع قراردادها در زمینه‌های استخدام نیروی انسانی گرفته تا سرمایه‌گذاری و مشارکت را پوشش می‌دهد.

قراردادهای این بانک توسط تیم حقوقی متبحری تنظیم و امکان دریافت آن به‌صورت آنلاین مهیا شده است و همین مسئله در وقت و البته هزینه مشتریان ما صرفه‌جویی می‌کند.

وکلای فعال در این مجموعه می‌توانند به‌صورت آنلاین و بنا بر نیازهای شرکت متقاضی، صفر تا صد یک قرارداد را تنظیم کنند و به او ارائه بدهند.

سرویس دیگری که در این برنامه وجود دارد، بررسی و بازنویسی قرارداد است. گاهی اوقات کسب‌وکارها احساس می‌کنند باید در قرارداد کاری‌شان تغییراتی ایجاد یا بندهایی به آن اضافه شود. در این صورت می‌توانند به شکل آنلاین قرارداد را برای تیم حقوقی وینداد ارسال کنند.

وکلای وینداد آن را بررسی می‌کنند و با گذاشتن کامنت و گوشزد کردن ریسک‌های حقوقی به آن‌ها اطلاع می‌دهند باید چطور عمل کنند. در برخی موارد هم نیاز است، قرارداد را به شکل کاملاً اصلاح کنند که این کار نیز توسط وکلا انجام می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا