مهندسین بیشتری پروژه ماشین اپل را به سمت استارتاپ‌های جذاب ترک کرده‌اند

مهندسین بیشتری پروژه ماشین اپل را به سمت استارتاپ‌ تاکسی پرنده ترک کرده‌اند

طی یک سال اخیر، پروژه بسیار مورد انتظار ماشین تمام خودکار اپل ترند شده بود. هرچند که این پروژه بزرگ که اپل را وارد صنعت خودروسازی می‌کند، با فراز و نشیب‌های زیادی همراه بوده و احتمالا این پروژه مسیر چندان جالبی را طی نمی‌کند. طبق گزارش بلومبرگ، سه تن از مهندسین پروژه ماشین اپل به تازگی این شرکت را با هدف مشارکت در یک استارتاپ جذاب رها کرده‌اند.

اریک راجرز (Eric Rogers)، مهندسی که وظیفه سیستم رادار خودروی اپل را برعهده داشت، این شرکت را به مقصد پروژه استارتاپ تاکسی پرنده Joby Aviation ترک کرد. الکس کارابات (Alex Carabut) و استفن اسپیتری (Stehphen Sepiteri) دو تن از مهندسین این پروژه نیز دقیقا با هدف ملحق شدن به پروژه تاکسی پرنده، اپل را ترک کردند.

این مطلب راهم مطالعه کنید:
افت ارزش سهام اپل پس از انتشار خبر کاهش تولید آیفون ۱۳

به نظر می‌رسد پروژه ماشین اپل با مشکلاتی همراه بوده که مهندسین این شرکت از آن ناراضی هستند. با ترک مهندسین از این شرکت، ابهامات زیادی در خصوص خودروی تمام اتوماتیک اپل وجود دارد. اگر چه برای شرکت بزرگی مانند اپل، استخدام مهندسین و نیروهای جدید کار چندان پیچیده‌ای نیست، با این حال ترک چندین شخص از این پروژه سوالات زیادی را برای به سرانجام رسیدن آن به همراه داشته است.

منبع: Gizmochina

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا