آینده سدان کامپکت های BMW به روایت کانسپت

ماشین زمان!

بدون شک همه ما در فیلم های علمی تخیلی ماشین زمان را دیده ایم. وسیله هایی که ما را به آینده می بردند و تصویری از آن را برای ما تداعی می کردند. یا اصن چرا راه دور برویم؟ همین شهر فرنگ خودمان! وسیله ای که در گذشته مردم به تماشای آن می نشستند تا تصویری از زندگی مدرن را در آن مشاهده کنند. حال در دنیای خودرو نیز ماشین زمان یا همان شهر فرنگ وجود دارد! اما با نام دیگر. کانسپت ها همان ماشین زمان یا همان شهر فرنگ دنیای خودرو ها هستند. همه ساله تمام کمپانی های خودروسازی بزرگ در جهان خودروهایی را با پسوند کانسپت می سازند که به خط تولید و تولید انبوه نمی رسد و تنها برای نمایش هستند. هدف از ساخت خودرو های کانسپت به نمایش درآوردن دست آورد های جدید و یا نشان دادن آینده محصولات یک کمپانی خودرو سازی است.

BMW استاد خودروهای کانسپت در جهان

در میان تمام کمپانی های جهان، کمپانی BMW را می توان پرچم دار سازندگان خودرو های کانسپت دانست. این کمپانی باواریایی با تکیه بر مهندسی ناب خود همیشه در حال معرفی یک کانسپت جدید است که یا به تکنولوژی های داغ BMW مجهز شده اند. یا قرار است به زودی پا به خیابان ها بگذارند. در میان خودروسازان کمپانی های زیادی وجود دارد که کانسپت های بسیار عجیب و غریب تر از کانسپت های BMW می سازند اما هیچ کدام از آن ها نمی توانند خودرو کانسپت خود را به خوبی BMW به مرحله تولید برسانند. برای اثبات این گفته ها مثال های زیادی موجود است که از مهم ترین و جدید ترین آن ها می توان به BMW X6 کانسپت وBMW i8 کانسپت اشاره کرد. بنابراین کمپانی BMW استاد تولید انبوه خودرو های انبوه بوده و آینده را امروز به جهانیان تقدیم می کند.

جدیدترین کانسپت BMW معرفی شد

کمپانی BMW در سال ۲۰۱۵ یعنی در سال جاری میلادی که هنوز به پایان نرسیده ۴ خودروی کانسپت معرفی کرده بود و اکنون به تازگی پنجمین خودروی کانسپت خود را نیز به نمایش درآورد. این اتفاق مهم چند روز پیش در نمایشگاه خودروی گوانگ ژو ۲۰۱۵ رقم خورد و در نتیجه آن شاهد جدیدترین دست آورد طراحی کمپانی BMW بودیم. نام این خودرو BMW Compact Sedan Concept است. کامپکت سدان کانسپت که تصاویر آن را مشاهده می کنید جدیدترین هنر دست مهندسین و طراحان کمپانی بزرگ BMW بوده و چشمه ای از آینده خودرو های کامپکت این کمپانی را برای جهانیان نشان می دهد. BMW اطلاعات موثقی در خصوص مشخصات فنی این خودرو اعلام نکرده ولی پیش بینی هایی در خصوص جزییات آن انجام شده که بهتر است تا به دست آمدن اطلاعات موثق آن اشاره ای به جزییات نداشته باشیم.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا