انتصاب مشاور امور زنان و خانواده پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات

 

طی حکمی از سوی دکتر رضوی زاده، رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر لیلا محمدی به سمت “مشاور امور زنان و خانواده پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات” منصوب شد.

به گزارش سیار نیوز، در جلسه شورای فرهنگی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات روز گذشته با حضور مهندس اصلان زاده، معاون وزیر و رییس شورای فرهنگی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین حجت الاسلام جابر قلیان دبیر شورای فرهنگی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات،دکتر رضوی زاده رییس پژوهشگاه و رییس شورای فرهنگی پژوهشگاه و دیگر اعضای این برگزار شد؛ ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مهندس عاطفه ترکمن، حکم دکتر لیلا محمدی را به عنوان “مشاور امور زنان و خانواده پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات” به ایشان اعطا گردید.

در این حکم دکتر رضوی زاده رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر لیلا محمدی را به عنوان “مشاور امور زنان و خانواده پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات” منصوب کرد. متن حکم به این شرح است:

سرکار خانم لیلا محمدی

با عنایت به تخصص و تعهد و سوابق ارزشمند سرکار عالی در مسئولیت‌های محوله شده به موجب این حکم به مدت دو سال به عنوان “مشاور ریاست پژوهشگاه تعامل زنان و خانواده” منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال ضمن استفاده از ظرفیت‌های موجود با همکاری سایر بانوان شایسته و توانمند پژوهشگاه و در تعامل با مسئول امور بانوان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات زمینه ارتقای جایگاه شایسته بانوان همکار را فراهم نمایید. توفیق روز افزون تان را در تقویت عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه ایزد منان مسئلت می نمایم.

سید محمد رضوی زاده

رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا