با مانیتور خمیده BenQ XR3501، نهایت لذت را تجربه کنید

یک مانیتور گیمینگ خوب، دارای ویژگی های خاصی می باشد که به واسطه این ویژگی ها نیاز های گیمر های حرفه ای را بر طرف خواهد کرد. ماینتور خمیده BenQ XR3501 از آن دسته از ماینتور هایی می باشد که تمامی این ویژگی ها را در خود جای داده است. از جمله این امکانات می توان به ارائه تصویر کشیده و عریض آن اشاره کرد که با دقت ۲۵۶۰×۱۰۸۰ پیکسل یک تصویر بی نظیر را در اختیار کاربران قرار می دهد.

2

 کمپانی BenQ در این مانیتور ۳۵ اینجی از یک پنل خمیده AM/VA با میزان خمیدگی ۲۰۰۰R استفاده کرده است که یک محیط زیبا و فوق العاده را برای گیمر ها پدیدار می سازد. از دیگر تکنولوژی های به کار رفته در این مانیتور قابلیت همگام سازی رنگ مشکی می باشد که این ویژگی به کاربران و گیمر ها این امکان را می دهد تا بدون تاثیر گذاری در سایر نقاط دیگر این نمایشگر، تصاویر مشکلی رنگ را کمی روشن تر ببینند. نرخ بروز رسانی این ماینتور ۱۴۴Hz می باشد که با زمان تاخیر چهار میلی ثانیه ای، شرایط فوق العاده ای را برای گیمر ها فراهم می سازد.

درگاه های ورودی این مانیتور عبارت از دو درگاه HDMI1.4 به همراه یک Display Port2.0 و یک Mini Display Port می باشد که این ورودی ها به همراه جک های ۳.۵ میلیمتری صدا در قسمت پشتی مانیتور قرار گرفته اند. یکی از قابلیت های مهم و حیاتی این محصول قابلیت استفاده از دو درگاه به صورت هم زمان است، بدین صورت که کاربران با اتصال کردن دو ورودی تصویر به این مانیتور می توانند آن را به دو صفحه مجزا با کاربردی متفاوت تقسیم کنند. این قابلیت ها XR3501 را در زمره بهترین مانیتور های خمیده Gaming در بازار قرار می دهد.

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا