بررسی چند گجت عجیب و غریب

برای نشان دادن اینکه تا چه حد جهان تکنولوژی مایل به انجام هر چیزی و اتصال به همه چیز است، اجازه دهید نگاهی به برخی از ابزارهای هوشمندتر که اخیرا دیده ایم نگاهی بیندازیم:

جا تخم مرغی هوشمند

این گجت جالب، سوالی که همواره در ذهن وجود داشته را حل می کند: “چرا نمی توانم جا تخم مرغی خود را به اینترنت وصل کنم”؟

با همکاری GE، این وسیله با گوشی شما هماهنگ شده و هنگام که در معرض کمبود تخم مرغ در قرار می گیرید شما را مطلع می سازد! چراغ LED تعبیه شده در جا تخم مرغی به شما اعلام می دارد که کدام یک از ۱۴ تخم مرغ شما، به تاریخ انقضای خود نزدیک تر است؟

پد تعویض کودک هوشمند

بله! وسایل کودک هوشمند نیز وجود دارند. قراردادن نوزاد بر روی پد تعویض کودک هوشمند، به شما اجازه می دهد تا تغییرات پوشک، مصرف غذا و وزن و غیره را تحت نظر داشته باشید. همچنین برنامه های دیگری نیز می توانید به اپلیکیشن اضافه نمایید و در صورت نیاز، می توانید این داده ها را با متخصص اطفال به اشتراک بگذارید. این گجت بسیار مفید است به خصوص اگر کودک شما در معرض آلرژی و دیگر مشکلات سلامتی اولیه قرار دارد.

انوی پروفیکس

بازهم Onvi Prophix نه تنها مسواکی هوشمند است، بلکه عجیب غریب ترین مسواک موجود می باشد. این مسواک به طور طبیعی به گوشی شما متصل می شود، و از برنامه خود برای نشان دادن عکس ها و ویدیوهای خود در داخل دهان خود استفاده می کند. این کار با یک دوربین ۱۰ مگاپیکسلی تعبیه شده در قسمت برس مسواک انجام می شود.

آب میوه گیر جویسرو

جویسرو یک سیستم متصل ۳۹۹ دلاری است که تا زمانی که به وای فای متصل نباشد آب گیری نمی کند! استفاده از این وسیله یک روش ساده و موثر برای درست کردن نوشیدنی های سالم است. این کمپانی اخیرا مدیر اجرایی سابق کوکا کوکا (با نام عالی) را به عنوان مدیر عامل خود تاسیس کرده و می گوید که آن را به آرامی در سراسر کالیفرنیا، نوادا و آریزونا گسترش داده و بعد از آن در سال بعد گسترش بیشتری پیدا می کند.

چنگال خوشحال

HapiFork یک “چنگال هوشمند” فعال با بلوتوث است که هنگامی که احساس کند شما با سرعت غذا می خورید، شروع به لرزیدن می کند. با آن که کمی مسخره به نظر می رسد ولی این چنگال بسیاری از مشکلات غذا خوردن و غیره را حل نموده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا