تجربه ی استحمام با ۷۰% مصرف آب کمتر (معرفی دوش های Nebia)

Nebia یک سیستم دوش نصب شونده با یک محفظه قابل تنظیم و یک لوله قابل حمل است  و تجربه ای از دوش گرفتن به انسان می دهد به نوعی که تا بحال آن را تجربه نکرده اید. نبیا آب را به میلیون ها قطره ی بسیار ریز تبدیل می کند و سطح ۱۰ برابر نرم تری از آب نسبت به دوش های معمولی با بدن شما تماس دارد. نبیا پوست بدن را با ۷۰ درصد مصرف آب کمتر نسبت به یک دوش معمولی شستشو می دهد.

کمپانی تولید کننده ی آن اذعان می دارد که ۵ سال متمادی روی آن کار کرده و نمونه های اولیه ی مختلفی را ساخته و در عین حال از مهندسی آئروسل برای بهینه سازی هر جنبه ای از نازل دوش بهره گرفته اند که در نهایت منجر به خلق تکنولوژی   H2MICRO TM شد. نتیجه ی آن ثبت اختراع در صنعتی است که طی یک قرن، کمتر نوآوری ای به خود دیده است.

ایستادن زیر دوش نبیا مثل حمام کردن در فضای غبار آلود یا محیط کُرکی بوده که می توان گفت که بهترین راه برای رهایی از استرس شبانه ی خواندن پیام های توییتر است.

اکنون نبیا آماده ی روانه شدن به بازار است.

تکنولوژی H2MICROTM

نازل های اتمیزه کننده ی قطرات آب از فشار و هندسه برای کنترل پراکندگی و تجزیه جریان های سیال استفاده می کنند. این نازل ها در طول قرن گذشته برای برنامه های کاربردی خاص مانند تزریق سوخت، پودر کردن فلز و آبیاری کارآمد کشاورزی توسعه یافته بودند. نازل های نبیا هزاران قطره را به شکل اتمیزه شده با الگوهای دقیق به اطراف پراکنده می کنند.

 

بهره وری حرارتی

بیش از ۶۱ درصد از هزینه ی دوش گرفتن مستیقماً صرف هزینه ی حرارتی می شود. در یک دوش معمولی ۹۷% از انرژی حرارتی هدر رفته و تنها ۳% از گرما به هوا و بدن شما منتقل می شود. تعداد قطرات بیشتربه معنای  مساحت قطرات بیشتر می باشد. از آنجا که نبیا تعداد قطرات آب را به میلیون ها می رساند، مساحت کل قطرات آمده از دوش نبیا بزرگتر از مساحت قطرات یک دوش معمولی است بنابراینم نبیا ۱۳ برابر گرما را بیشتر به شما محیط اطراف انتشار می دهد. این به مراتب کارآمد ترین راه برای گرم کردن شما و هوای اطراف شما است.

این دوش دوستدار محیط زیست بوده و جزو ۲۰ گجت برتر سال ۲۰۱۷ معرفی شده است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا