حافظه رم G.Skill TridentZ اولین ۵ گیگاهرتزی جهان

حافظه رم حرفه ای سری TridentZ کمپانی جی اسکیل موفق به ثبت رکورد فرکانس ۵ گیگاهرتز گردید. حافظه TridentZ اولین رم DDR4 در جهان به شمار می رود که رکورد فرکانس ۵۰۰۰ مگاهرتز را به ثبت رسانده است.

در ثبت رکورد اورکلاک جدید جی اسکیل، حافظه رم با فرکانس پایه ۳۸۶۶ مگاهرتز مورد استفاده قرار گرفته است. در حال حاضر ۷ رکورد برتر اورکلاک حافظه DDR4 با بهره گیری از حافظه های جی اسکیل به ثبت رسیده اند که نشان دهنده توان بالای اورکلاک در حرفه ای ترین خانواده حافظه رم این کمپانی است. دستیابی به فرکانس ۵ گیگاهرتز با در اختیار گرفتن نسل جدید حافظه های TridentZ، پردازنده سری K اینتل اسکای لیک و مادربرد مجهز به چیپ ست Z170 اینتل امکان پذیر شده است.

2

پس از معرفی حافظه های رم DDR4 و مادربرد های مجهز به چیپ ست Z170 اینتل, حافظه های سری TridentZ جی اسکیل همواره در حال ثبت رکورد های اورکلاک جدید در زمینه فرکانس حافظه رم بودند و به نظر می رسد این روند همچنان ادامه خواهد داشت. مدیر بخش تحقیق و توسعه بین الملل G.Skill از ثبت رکورد فرکانس ۵ گیگاهرتز با بهره گیری از چیپ ست های حافظه با کیفیت بالای سامسونگ و مادربرد MSI بسیار خوشحال است و آنها تلاش خود را برای تبدیل محدودیت به عملکرد به کار خواهند گرفت تا محصولاتی پیشرفته تر تولید کنند. رکورد شکنی جدید در فرکانس حافظه رم DDR4 توسط اورکلاکری از تایوان با نام Toppc صورت گرفته و برای ثبت فرکانس ۵ گیگاهرتز از بلاک نیتروژن مایع اختصاصی Toppc استفاده شده تا دمای چیپ ست های حافظه در سطح مطلوب حفظ شود. حافظه رم TridentZ شامل دو ماژول ۴ گیگابایتی با فرکانس ۳۸۶۶ مگاهرتز با افزایش تایمینگ به ۳۱-۳۱-۳۱-۶۳ به فرکانس ۵ گیگاهرتز دست یافته است.

 

3

4

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا