کلاه های هوشمند دوچرخه سواری جهان در نمایشگاه CES

شرکت LIVALL که اولین شرکت تولید کننده کلاههای محافظ هوشمند ویژه دوچرخه سواری در جهان میباشد تصمیم دارد نسل جدید کلاههای محافظ و محصولات جانبی هوشمند خود را در نمایشگاه ۲۰۱۷  CES در لاس وگاس عرضه نماید. در نمایشگاه CEO سال گذشته محصولات این شرکت در لیست نهایی ‘Last Gadget Standing’  قرار گرفت.

این کلاه های محافظ هوشمند در بیش از ۶ مدل با بازه قیمتی ۹۹ تا ۱۹۹ دلار امریکا عرضه می گردند تا مشتریان با هر بودجه و شرایط مالی بتوانند از آن بهره مند گردند. همچنین یک مدل از این کلاه های محافظ هوشمند ویژه کودکان طراحی گردیده تا آنها نیز بتوانند در کنار خانواده خود از دوچرخه سواری لذت ببرند.

Brian Zheng بنیانگذار و مدیر عامل این شرکت اعلام کرد برنامه آتی آنها علاوه بر بهبود تجهیزات هوشمند دوچرخه سواری، تولید ابزارهای هوشمند برای ورزشهای سرگرم کننده دیگری از قبیل اسکی میباشد.

شرکت  LIVALL در آپریل سال ۲۰۱۴ در چین با تولید فنهای دوچرخه سواری کار خود را آغاز کرد.

ترکیبی از ارتباطات تلفنی، موزیک و امنیت در کلاه های این شرکت بچشم می خورد و اولین نسل از کلاههای ایمنی  دوچرخه سواری هوشمند به همراه نرم افزار “Riding APP”  در سال ۲۰۱۵ توسط این شرکت تولید شد.

اگرچه دفتر اصلی این شرکت در چین می باشد اما این شرکت در سانفرانسیسکو، ایالت متحده، اکلند و نیوزلند نیز دفتر دارد. برای اطالاعات بیشتر میتوانید به سایت www.livall.com مراجعه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا