برگزاری رقابت استارتاپی با محور ترندهای فناوری در اولین کنگره موبایل ایران

برگزاری رقابت استارتاپی با محور ترندهای فناوری در اولین کنگره موبایل ایران

امسال همزمان با برگزاری اولین کنگره موبایل ایران در روزهای سه شنبه ۲ اسفند تا جمعه ۵ اسفند ماه در مجموعه نمایشگاهی ایران مال، یک رویداد و رقابت استارتاپی داغ با محورهای مرتبط و ترندهای فناوری با ظرفیت محدود در کنار منتورها و داورهای حرفه‌ای برگزار خواهد شد.

این رویداد علیرغم هزینه بالا در برگزاری، به منظور ایجاد انگیزه، امید و آموزش در نوجوانان، جوانان و علاقه‌مندان، رایگان برگزار می‌شود. با این حال ظرفیت و فضایی که مختص این رویداد قرار دارد محدود است. در صورتی که به‌طور از حضور خود در این رویداد مطمئن هستید، ایده‌های نابی در اختیار دارید یا به منظور یادگیری قصد حضور در این رویداد را دارید، می‌توانید ثبت نام کنید. این رویداد با هدف یادگیری و راه‌اندازی کسب و کارهای آنلاین، در طی ۴ روز برگزار می‌شود.

این رویداد استارتاپی، پس از افتتاحیه رسمی کنگره موبایل، ساعت ۱۲ شروع می‌شود. این کنگره و رویداد، با حضور آرش سروری و معرفی منتورها شروع خواهد شد. در ادامه افراد شرکت کننده در این رویداد در یک دقیقه می‌توانند ایده‌ها، مشکلات و راهکارهای فناوری خود را معرفی کنند. در نهایت با رای‌گیری اساتید، ۸ تا ۱۲ تیم از بین این افراد انتخاب شده تا برای پیشبرد اهداف خود مستقر و تجهیزات مورد نیاز را دریافت کنند.

این تجهیزات برای هر تیم شامل میز، صندلی، چندراهی برق، کاغذ و خودکار و استیکر و ماژیک و بوم ناب است.

افتتاحیه این کنگره در تاریخ ۱۲ تا ۱۴ اسفنتد است و سپس از ساعت ۱۴ تا ۱۹ روز سه‌شنبه، شکلگیری این ایده‌ها ادامه پیدا می‌کند. چند کارگاه نیز شامل کارگاه بوم ناب، اعتبارسنجی و MVP و پرزنت موثر در روزهای سه‌شنبه تا ۵شنبه در محل رویداد یا استیج اصلی کنگره توسط اساتید برای تیم‌ها برگزار می‌شود. تیم ها در چند روز باید روی ایده خود کار کرده و با توجه به کارگاه‌های برنامه‌ریزی شده، آن‌ها را رو به جلو برده و با کمک منتورها آن‌ها را رو تکمیل کنند.

در روز جمعه ارائه آزمایشی تیم‌ها انجام می‌شود و اختتامیه رویداد هم جمعه عصر بین ساعت ۱۴ تا ۱۹ خواهد بود. در اختتامیه تیم‌های برتر و همین طور از تیم‌هایی که بعد از رویداد کار خود رو ادامه دهند، هدایا و حمایت‌هایی صورت می گیرد.

شما می تونین به صورت فردی با ایده یا بدون ایده با هدف تیم‌سازی یا در تیم بودن و کار تیمی، با هدف یادگیری و آموزش و مشاوره در رویداد حضور فعال داشته باشید و از فرصت رایگان ایجاد شده استفاده کنید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا