رونمایی از مرکز تماس تاکسی ماکسیم روسیه

مراسم رونمایی از مرکز تماس تلفنی مشترکین تاکسی ماکسیم روسیه با حضور مدیران ارشد ماکسیم، مسئولان اتاق اصناف و اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی  و اصحاب رسانه در هتل اسپیناس تهران برگزار شد.

به گزارش سیارنیوز،در ابتدای این مراسم آقای رضا صادقیان مدیرروابط عمومی این مجموعه ضمن خوش آمدگویی، یکسالگی این فعالیت این شرکت را نیز اعلام فرمودند.

سپس آقای ایلیا بانی شف، مدیر منطقه ای ماکسیم با تشریح موقعیت کنونی روسیه و ایران در خصوص تحریم های بین المللی که به صورت ناعادلانه به دو کشور تحمیل شده است از سرمایه گذاری پنج میلیون یورویی این شرکت در ایران خبر داد.

همچنین در ادامه، با توجه به تجربه سرمایه گذاری این شرکت در کشورهای مختلف دنیا، ماکسیم را یکی از بهترین و شفاف ترین کسب و کارهای حوزه آی تی روسیه معرفی کردند.

رونمایی از مرکز تماس ۱۶۱۱ ماکسیم را به عنوان خلق فرصت های جدید شغلی دانستند.

در ادامه این نشست آرمین کریمی مدیر توسعه و عملیات شرکت ماکسیم در ایران نیز با بیان اینکه یکی از اهداف ما گسترش خدمات این سامانه به تمام شهرهای ایران است، گفت: ماکسیم در حال حاضر از نظر شهرهای تحت پوشش بزرگترین سامانه درخواست خودرو در کشور است.

در ابتدا این سامانه را در شهرهای بالای یک میلیون نفر جمعیت راه اندازی کردیم و بعد آن را به شهرهای بالای ۱۰۰ هزارنفر جمعیت گسترش دادیم. اکنون ۶۰ شهر کشور زیر پوشش خدمات سامانه درخواست خودرو ماکسیم هستند و بعد از گذر از فاز اول و ورود به شهرها و توسعه زیرساخت‌ها اکنون در فاز دوم به فراگیر شدن سرویس ماکسیم در شهرها پرداخته‌ایم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا