
مایکروسافت هنگام تصمیمگیری برای به تعویق انداختن عرضه بازی Halo Infinite بازیکنان را در اولویت قرار داده است.
مایکروسافت در ابتدا به دنبال این بود تا بازی Halo Infinite را بهعنوان پرچمدار زمان عرضه ایکس باکس سریز ایکس/اس منتشر کند اما پس از نمایش اولیه گیمپلی آن در سال 2020، مجبور شد انتشارش را تا یک سال به تعویق بیندازد. مدیر نوآوری این عنوان یعنی ژوزف استیتن (Joseph Staten) اخیراً توضیح داده است که دقیقاً در پشت صحنه چه میگذشت.
استیتن طی مصاحبه با IGN درباره این تصمیم بزرگ برای تیم توسعهدهنده توضیح داده است. وی همچنین توضیح داده است که در این تصمیمگیری، بازیکنان در اولویت بودهاند و از بازخوردهای طرفداران در سراسر جهان مشخص که این انتظار در انتها نتیجه مثبتی داشته است.
فکر میکنم این یک مثال شگفتانگیز است از اینکه مدیریت ایکسباکس کار درست را برای طرفدارانمان و بازیکنان انجام داد اگرچه کمی اذیتشان کرد و هزینههایی را برایشان به دنبال داشت. این تصمیم کاملاً با در اولویت قرار دادن بازیکنان گرفته شد و من به استودیوی سازنده و ایکسباکس برای گرفتن این تصمیم افتخار میکنم.
وی در گفت و گو با Eurogamer هم از تاثیر این زمان اضافی در توسعه بازی Halo Infinite گفته و بیان کرده است که این سازنده فرصت کسب اطمینان عملکرد این عنوان روی تمامی پلتفرمها را داشت.
ما فقط به یک سری اصول و وظایف متعهد شدیم و سپس برای کمپین و چند نفره آنها را به اجرا در آوریم.
درحالی که بخش چندنفره بازی Halo Infinite هماکنون در دسترس قرار دارد، بخش کمپین در 8 دسامبر 2021 مصادف با 17 آذر 1400 برای پیسی، ایکسباکس وان، ایکسباکس سریز ایکس و ایکسباکس سریز اس منتشر خواهد شد و بالاخره به انتظار طرفداران مشتاق خود پایان خواهد داد.
لازم به ذکر است که Halo Infinite در زمان عرضه از حالتهای کوآپ و Forge برخوردار نخواهد بود و این دو حالت در تاریخ دیرتری به این عنوان راه پیدا میکنند. همچنین از اینجا میتوانید مشخصات مورد نیاز این بازی را مشاهده کنید که به نوبه خود قابل قبول به نظر میرسد.
لینک کوتاه: