zimanews.ir

سرآشپز «رومانو» به تهران آمد

هر سرآشپز حرفه‌ای علاقه دارد یک دستیار خوب کنار خود داشته باشد. دستیاری که بتوان بخشی از کارها را به او سپرد. در دنیای جدید خانه‌داری مدرن این دستیار می‌تواند نه لزوما یک اجاق گاز که حتی یک یخچال کارآمد باشد. یخچالی هوشمند که چند کار را با هم انجام بدهد و در همان حال، جای کافی برای مواد غذایی داشته باشد. برای یک آشپزی خوب، پیش از چگونه پختن غذاها، نگهداری از آنها مهم است. اینکه چگونه می‌توان مواد خام را در دمایی مناسب، بدون تداخل بوها و له شدن آنها نگهداری کرد، مسئله‌ای است که می‌تواند کل کار را تحت تاثیر قرار دهد. بر اساس نظر سرآشپزها، اولین قدم برای تهیه یک غذای سالم و مطلوب، مواد غذایی تازه است.

یخچال فوق پیشرفته فریزرهای رومانو (Romano) سامسونگ با چهار در مجزا همان دستیاری است که هر سرآشپزی نیاز دارد.

دسترسی سریع و راحت با در شوکیس  

یخچال مدل رومانو از سری یخچال‌های سامسونگ با در شوکیس (Showcase) است . در قسمت دسترسی به یخچال مدل رومانو علاوه بر دو در اصلی یک در قفسه‌بندی نیز طراحی شده است که به طرز هوشمندانه‌ای دسترسی به مواد غذایی را براساس پرمصرف یا کم‌مصرف بودن آنها آسان می‌‌کند. Showcase  (فضای قفسه‌بندی بیرونی) برای دسترسی به اقلام پرمصرف و inner case  (فضای داخلی) برای اقلامی که به محافظت و ذخیره‌سازی طولانی‌تری نیازمندند و معمولا حجیم‌تر هستند، مناسب است.

سیستم خنک کننده سه گانه Triple Cooling

نگهداری مواد زیاد و متنوع دردرسرهای دیگری هم دارد، به‌عنوان مثال ممکن است مواد غذایی بوی یکدیگر را به خود بگیرند. نگه داشتن پیازداغ یا ماهی در فریزر باعث می‌شود در یخچال هم بوی این مواد غذایی احساس شود. برای مقابله با این مشکل، رومانو از فناوری خنک‌کننده سه‌گانه بهره می‌گیرد که با حفظ رطوبت باعث می‌شود ضمن حفظ طولانی مدت تازگی مواد غذایی بوی آن‌ها نیز با هم تداخل نداشته باشند. در این مدل هریک از محفظه‌ها گردش هوای جداگانه دارد و بدین ترتیب می‌توانید تداخل بوها را برای همیشه فراموش کنید.

ZIMANEWS.IR

حفظ دقیق تازگی اولیه

حتما دیده‌اید که بیشتر مواقع مواد غذایی مانند مواد پروتئینی به خصوص گوشت قرمز پس از انجماد در فریزر، تغییر رنگ می‌دهند و بافت و طعم اصلی آن‌ها آسیب می‌بیند. این مشکل به دلیل تغییرات دمای انجماد رخ می‌دهد. اما رومانو، قابلیتی با نام PRECISE COOLING دارد که با استفاده از آن، تغییرات دما را به نیم درجه محدود می‌کند که آسیبی به بافت و رنگ مواد غذایی وارد نشود و طعم اولیه آن‌ها به بهترین نحو حفظ شود.

تبدیل فضا با توجه به نیاز های شما Felxzone             

در قسمت پایین سمت راست مدل رومانو فضایی طراحی شده که دمای آن در چهار حالت مختلف قابل تنظیم است. از این قسمت که Flexzone  نام دارد، تنها با لمس یک دکمه می‌توان به عنوان یخچال یا فریزر با توجه به نیازهای روزمره  استفاده کرد.

فضای کافی برای نگهداری مواد غذایی

مدل رومانو با در اختیار گذاشتن فضایی بالغ بر ۶۸۰ لیتر به راحتی امکان نگهداری مواد غذایی مورد نیاز را بدون نگرانی در خصوص کمبود جا در اختیارتان قرار می‌دهد. وجود چهار در مجزا  و قفسه بندی مناسب در تمام فضاهای یخچال امکان یافتن راحت مواد غذایی مورد نیاز را فراهم می‌کند. با وجود چنین فضایی در داخل یخچال دیگر دلیلی برای نگرانی از به هم ریختگی داخلش وجود ندارد.

طراحی منحصر به فرد برای سازگاری با آشپزخانه شما

رومانو یک یخچال لوکس و مدرن، مخصوص کسانی است که نیاز به یک یخچال جادار در آشپزخانه خود دارند. طراحی، جنس بدنه و رنگ آن می‌تواند به شما در زیبایی خانه و آشپزخانه کمک کند و از همه مهم‌تر، دستیار خوبی برای آشپزی به سبک یک سرآشپز حرفه‌ای باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا