صنف مشکلات خود در ارتباط با رگولاتوری را اعلام کند

هم اندیشی و تعامل مثبت کمیسیون شبکه سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران با سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی

کمیسیون شبکه سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران از شرکت های این حوزه دعوت می کند مشکلات خود در ارتباط با سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی را با دبیرخانه سازمان مطرح کنند.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، آزاد معروفی مسئول این کمیسیون با اعلام خبر فوق و با اشاره به برگزاری جلسات هم اندیشی با سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: با پیگیری های مستمر کمیسیون شبکه، معاون اداره استاندارد و تایید نمونه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در جلسه کمیسیون شبکه در محل سازمان حضور یافت  و در جریان مشکلات و مسائل بیش از ۴۰ شرکت فعال این حوزه قرار گرفت.

معروفی با تاکید بر تعامل دوسویه و مثبت این کمیسیون با اداره استاندارد و تایید نمونه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ادامه داد: این ارتباط به منظور طرح و پیگیری مشکلات شرکت های فعال در حوزه شبکه با رگولاتوری ادامه دارد.

احسان زرین بخش، عضو کمیسیون شبکه سازمان و مسئول پیگیری این موضوع با اشاره به همکاری و تعامل دوسویه کمیسیون با رگولاتوری گفت: کمیسیون شبکه سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران از طریق دبیرخانه سازمان قصد دارد مشکلات و مسایل اعضا درارتباط با سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی را جمع آوری کند .

زرین بخش با تاکید برارتباط مستقیم کمیسیون شبکه با اداره استاندارد و تایید نمونه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ادامه داد: قصد داریم از طریق این ارتباطات سازنده‌ ، مشکلات وچالش های اعضا  را در این زمینه شناسایی کرده و اقدامات لازم را برای پیگیری و حل آنها انجام دهیم.

او در این خصوص ادامه داد :

با دستور مستقیم رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و پیگیری های مستمر رئیس سازمان ، در حال حاضر بستر مناسبی برای طرح و پیگیری مشکلات صنف درحوزه تجهیزات شبکه وارتباطات ( به ویژه در زمینه واردات و ترخیص کالا) وجود دارد و اعضا می توانند از طریق مکاتبه با سازمان مشکلات خود را مطرح کنند.

اعضای سازمان به ویژه فعالان حوزه تجهیزات شبکه وارتباطات (در زمینه واردات و ترخیص کالا) می توانند مشکلات خود درارتباط با این سازمان را با هدف بهبود کسب و کار از طریق ثبت نام دراین فرم آنلاین اعلام کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا