فیسبوک، اینستاگرام و واتساپ به زودی ویژگی‌های پرمیوم ارائه می‌کنند

فیسبوک، اینستاگرام و واتساپ به زودی ویژگی‌های پرمیوم ارائه می‌کنند

به گزارش سیار نیوز، متا به زودی برای کاربران ویژگی‌های پرمیوم را اضافه می‌کند. گزارش شده این غول رسانه اجتماعی در حال راه اندازی یک واحد برای محصول جدید با ویژگی‌های ممکن پرمیوم برای فیسبوک، اینستاگرام و واتساپ است.

طبق گفته‌ها این واحد توسط رئیس سابق تحقیقات متا، پراتیتی ریچودری، رهبری می‌شود. سایر رقبا در این فضا از جمله اسنپ و توییتر در حال حاضر خدمات پرمیوم اسنپ چت پلاس و توییتر بلو را با چندین ویژگی انحصاری ارائه می‌دهند.

The Verge  گزارش داده که متا در حال تشکیل بخشی جدید است تا بر ویژگی‌های پرمیوم فیسبوک، اینستاگرام و واتساپ تمرکز کند. در حال حاضر ماهیت این ویژگی‌های پرمیوم ناشناخته است.

در این گزارش به نقل از جان هگمن، رئیس تبلیغات و محصولات تجاری متا، بیان شده که این شرکت متعهد به رشد درآمدهای تبلیغاتی است و هیچ برنامه ای برای اجازه دادن به کاربران جهت غیر فعال کردن تبلیغات ندارد.

پلتفرم‌های اسنپ، توییتر و متا بیشترین درآمد خود را از فروش تبلیغات دیجیتال به دست می‌آورند. از آنجا که اسنپ و توییتر هم اکنون دارای ویژگی‌های پرمیوم هستند، اضافه شدن این ویژگی‌ها می‌تواند درآمد غیر تبلیغاتی جدید برای متا هم ایجاد کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا