لزوم تلاش برای انتقال الگو به نسل های بعدی

همراهی و یکدلی زنان در حوزه کسب و کار و هماهنگی و حمایت از یکدیگر در تغییر فرهنگ پذیرش زنان به عنوان بخش ۵۰ درصدی جامعه بسیار موثر خواهد بود. نائب رئیس هیات مدیره انجمن ملی زنان کارآفرین معتقد است که باید همواره در تلاش باشیم و با همیاری در انتقال این الگو برای نسل های بعدی بکوشیم. گفتگوی زیمانیوز با ویدا دیلمی از نظر خوانندگان عزیز می گذرد.

خودتان را معرفی و کمی از فعالیتهایتان توضیح دهید؟

ویدا دیلمی، کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات و علاقه مند به حوزه زنان هستم. همچنین مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره شرکت شیمی پخش پیکان، فعال در حوزه تولید، واردات و صادرات مواد اولیه شیمیایی هستم.

فعالیت‌های که در انجمن انجام داده‌اید (اگر سمت داشتید یا عضو کمیته خاصی بودید)؟

از سال ۹۷ که عضو انجمن شدم همیشه در کمیته ها و کارگروهها فعالیت داشته ام. البته به دلیل فعالیت شغلی و حوزه تخصصی خود در کارگروه صنعت و تجارت به عنوان عضو حضور داشتم. همچنین یک دوره به عنوان بازرس در هیات مدیره و از سال ۹۹ تا دی ۱۴۰۲ هم مسئولیت روابط عمومی انجمن را بر عهده داشتم. هم اکنون به عنوان عضو در روابط عمومی حضور دارم. در حال حاضر هم نائب رئیس هیات مدیره انجمن ملی زنان کارآفرین هستم.

توقع شما از فعالیت‌ انجمن چیست؟ (با چه دیدگاهی وارد انجمن شدید، و توقع داشتید و دارید انجمن چه نوع فعالیت‌های داشته باشد)

یه دلیل نیاز به رشد شخصی خود و علاقه به فعالیت اجتماعی در حوزه های مربوط به فعالیت های بانوان وارد انجمن شدم. به نظرم همراهی و یکدلی زنان در حوزه کسب و کار و هماهنگی و حمایت از یکدیگر در تغییر فرهنگ پذیرش زنان به عنوان ۵۰ درصد جامعه بسیار موثر خواهد بود و باید تلاش کنیم تا این الگو را به نسل های بعدی انتقال دهیم.

 دیدگاه تان نسبت به فعالیت های آینده انجمن چیست؟

تلاش بیشتر به جهت تعامل با نهاد های موازی در حوزه زنان، ارتباط با سازمان ها و انجمن ها به منظور شناساندن توانایی بانوان و پررنگ شدن فعالیت اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی بانوان در جایی که جامعه همچنان به امور نگاهی تبعیض آمیز دارد.

چه پیشنهاد یا انتقادی در خصوص فعالیتهای انجمن دارید؟

روشن شدن چرایی عضویت و فعالیت اجتماعی به اعضا انجمن از لحاظ مشارکت و همچنین تهیه کارنامه عضویت به منظور بررسی و درجه بندی اعضا که در هر سال باید انجام شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا