مانیتور DualUp ال جی

مانیتور DualUp ال جی با صفحه عمودی و نسبت ابعاد عجیب معرفی شد

ال جی در رویداد مجازی CES از چندین مانیتور جدید خود رونمایی کرد. اما یکی از این مانیتورها به کلی با دیگر مانیتورها متفاوت است و با فرمت جدیدی رونه بازار شده است. مانیتور DualUp ال جی با هدف افزایش راندمان در مولتی‌تسکینگ، با نسبت ابعاد ۱۶:۱۸ عرضه می‌شود.

این مانیتور عمودی که با و رزولوشن ۲۶۵۰ در ۲۸۸۰ عرضه می‌شود، ال جی آن را Square Double QHD نامیده است. چرا که وقتی شما از قابلیت تقسیم نمایش عمودی این مانیتور استفاده کنید، شبیه به این است که دو مانیتور ۲۱.۵ اینچی را روی یکدیگر گذاشته‌اید. این مانیتور ال جی دارای شدت روشنایی ۳۰۰ نیت، کنتراست ۱۰۰۰:۱ و پشتیبانی از HDR10 است.

مانیتور DualUp ال جی
مانیتور DualUp ال جی

این قابلیت برای برخی از کاربران بسیار کاربردی محسوب می‌شود. مخصوصا برای آن دست از افرادی که برای کار خود باید دائما بین چند صفحه نمایش بچرخند. در این رونمایی، ال جی در ین رونمایی گفته است که استفاده از دو مانیتور در کنار هم و چرخاندن سر برای دیدن اطلاعات و انجام کارها، منجر به درد و ناراحتی در قسمت گردن می‌شود. بنابراین مانیتور DualUp ال جی طراحی شده تا علاوه بر جلوگیری از این عمر، فضای کمتری هم اشغال کند. همچنین این مانیتور با یک پایه LG Ergo عرضه می‌شود تا بتوان آن را به هر نوع میزی متصل کرد.

از دیگر مانیتورهای معرفی شده ال جی می‌توان به مانیتور UltraFine اشاره کرد. یک مانیتور ۳۲ اینچی ۴K که برای اولین بار از تکنولوژی پنل Nano IPS Black بهره می‌برد و قادرس است نرخ کنتراسل ۲۰۰۰:۱ را در اختیار کاربران قرار دهد.

منبع: Engaget

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا