نازکترین صفحه شارژ بدون سیم ویژه iPhone

یک شرکت تازه کار فرانسوی به نام Energysquare، یک تکنولوژی جدید برای شارژ بی سیم دستگاه هایی که فاقد قابلیت شارژ با بلوتوث هستند (مانند iPad و iPhone )  اختراع کرده است.

این شرکت در ماه می سال گذشته یک کمپین موفق به نام   Kickstarter تاسیس کرد و وعده داد که این محصول را در نمایشگاه ۲۰۱۷  CES در لاس وگاس عرضه نماید.

این شارژر از دو بخش “صفحه شارژ کننده” و “برچسب” تشکیل شده است.  این برچسب دارای دو الکترود فلزی و یک کانکتور کوچک نوری است که با چسباندن برچسب مورد نظر پشت موبایل و قراردادن کانکتور در پورت شارژ موبایل، می توان براحتی موبایل خود را روی صفحه شارژ کننده، شارژ نمود.

برخلاف دیگر وسایل شارژ کننده بدون سیم که از فرایند القای الکترومغناطیس استفاده می کنند، این دستگاه از یک تکنولوژی جدید که از فرایند انتقال الکتریسته بهره جسته استفاده می کند. این فرایند اجازه میدهد که همزمان بتوان چند دستگاه را روی صفحه و با سرعت شارژ معمولی شارژ نمود.

تنها ایراد این دستگاه این است که پورت شارژ موبایل شما مسدود میشود و اگر بخواهید موبایل خود را به روش معمولی شارژ کنید باید برچسب را از موبایل جدا کنید. شرکت به این مشکل واقف است و تصمیم دارد در نسل دوم دستگاه این مشکل را برطرف نماید.

قیمت این دستگاه ۸۹ دلار میباشد که شامل یک پد شارژ کننده و ۵ برچسب میباشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا