نشست خبری گزارش سالانه صرافی آبان تتر

دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه، نشست خبری با حضور مدیران ارشد آبان تتر، نماینده‌های انجمن‌های مختلف و اصحاب رسانه برگزار شد.

در این نشست که آقای امیرحسین صادقی مجری توانمند اکوسیستم فنآوری بعد از خوش‌آمدگویی به حضار از آقایان رضا جمیلی سردبیر کارنگ، آقای عباس آشتیانی مدیرعامل انجمن بلاکچین، آقای مصطفی امیری، دبیر انجمن فین‌تک، آقای رضا قربانی، رئیس کمیسیون فین‌تک نصر تهران و آقای مهدی فاطمیان، رئیس انجمن فین‌تک برای حضور در چنل تخصصی قانون‌گذاری رمزارزها دعوت به عمل آوردند.

در این پنل آقای آشتیانی از تاریخچه قانون‌گذاری این اکوسیستم صحبت کردند که چه مشکلاتی در این مسیر ۳ ساله شرکت‌ها تحمل کردند و ایشون از رسانه‌ها و افراد فعال در این بخش تشکر کردند که توانسته بودن صدای این اکوسیستم را به گوش دولتی‌ها برساند.

آقای امیری به برخورد قهری و سختگیرانه دولت و اتفاقات تلخی از جمله بستن کسب و کارها و … صحبت کردند.

رضا قربانی که خود یک فعال رسانه‌ای نیز می‌باشد، هیچکدام از سازمان‌ها و نهادها را صلاحیت قانون‌گذاری برای این بخش را ندارند و باید نهادی متشکل از افراد متخصص و دولتی‌ها تشکیل شوند تا بتوانند به درستی و با تکیه به علم روز قانون این حوزه را بنویسند.

آقای فاطمیان، تلاش‌خود را برای تعامل با دولت برای ایجاد فضای بهتر برای کسب و کارها اعلام کردند.

در ادامه نشست، آقای فرهاد فلاح قائم مقام مدیرعامل، از مسیر راهی که آبان تتر طی کرده تا به یکی از چهار صرافی بزرگ ایران تبدیل شود صحبت کردند.

فلاح، ۱۰ درصد تمام معاملات رمزارز کشور را متعلق به تتر میداند، همچنین ایشان اعلام کرند که کاربران آبان تتر می توانند از صندوق بیمه این شرکت در مقابل با مشکلات فنی و مشکلات اکوسیستمی استفاده کنند،

خانم پریسا حسین‌زاده، مدیر منابع انسانی شرکت آبان تتر  در خصوص فعالیت ۵ نفره این تیم تا تبدیل شدن به ۱۲۰ نفر را اعلام کردند. همچنین آبان تتر برای امسال نیز به مسیر جذب نیرو ادامه خواهد داد.

در خصوص مسئولیت اجتماعی این تیم، حسین زاده اعلام کردند که تعدادی از استخدامی‌های این شرکت از طریق افراد بهزیستی و افراد کم توان می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا