نمایشگاه جیتکس دبی

نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۲ در دبی شروع شد + گزارش تصویری سیارنیوز از جیتکس

چهل و دومین نمایشگاه جیتکس، بزرگ‌ترین نمایشگاه تکنولوژی اطلاعات در مرکز تجارت جهانی دبی (DWTC) آغاز به کار کرد. نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۲ با حضور پنج هزار شرکت از ۱۷۰ کشور جهان  از ۱۸ تا ۲۲ مهرماه در دوبی برگزار می‌شود. برآورد می‌شود این نمایشگاه بیش از صد هزار بازدیدکننده داشته باشد.

نمایشگاه جیتکس دبی
افتتاحیه نمایشگاه جیتکس دبی

در چهل و دومین نمایشگاه جیتکس ۱۰ استارت‌آپ ایرانی با حمایت مالی سازمان توسعه تجارت و یک استارتاپ هم به صورت مستقل شرکت کرده‌اند. همچنین قرار است در جریان برگزاری این رویداد و سخنرانی و پنل های تخصصی فشرده ای که برای حاضران در نظر گرفته شده است، همایش «روز فناوری ایران در جیتکس» نیز در اولین روز برگزاری این رویداد دایر شود. مشارکت استارت‌آپ‌های ایرانی با هدف بررسی و بهبود مدل کسب و کار، آشنایی با سرمایه‌گذاران بین‌المللی و فرآیند جذب سرمایه در این کشور‌ها است.

در این دوره از نمایشگاه جیتکس بیش از ۸۰۰ استارتاپ نیز شرکت کرده‌اند و سرمایه گذاران ۵۰ کشور با سرمایه ۴۳۲ میلیارد دلاری به این نمایشگاه آمده‌اند.

چهل و دومین رویداد جیتکس که از ۱۸ مهر در مرکز تجارت جهانی دبی (DWTC) آغاز شده است از ۶ بخش مختلف تشکیل می‌شود: GITEX Global، North Star با تمرکز بر تکنولوژی‌های آینده، Future Blockchain Summit با تمرکز بر تکنولوژی بلاک‌چین، AI Everything با رویکرد هوش مصنوعی، Fintech Surge که روی رشد و توسعه فین‌تک‌ها تمرکز می‌کند و Marketing Mania.

این مراسم شناخته‌شده‌ترین نمایشگاه فناوری اطلاعات ارتباطات خاورانه، آفریقا و جنوب آسیا است. جیتکس هر سال با حضور برترین تولیدکنندگان فناوری جهان و منطقه برگزار می‌شود و میزبان متخصصان و مدیران این حوزه است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا